Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Musicals en New York-pas

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
digitaal
Amerika-ontdekker

Musicals en New York-pas

Bericht door digitaal »

Hallo,

Weet iemand of het boeken van een musical in New York online goed gaat (veilig is) en via welke website dat het beste te doen?

is het beter (voordeliger) de New York-pas (7 dagen) in Holland of ter plaatse aan te schaffen?

Dank voor jullie reacties.
Elke
Amerika-ontdekker

Re: Musicals en New York-pas

Bericht door Elke »

Hoi digitaal!
Weet iemand of het boeken van een musical in New York online goed gaat (veilig is) en via welke website dat het beste te doen?
Ik heb al enkele keren tickets geboekt voor een musical in New York, telkens via Telecharge. Dit is een prima website: betalen doe je met VISA en je kan je kaartjes op de dag van de voorstelling aan de kassa van het theater afhalen. Erg gemakkelijk.
is het beter (voordeliger) de New York-pas (7 dagen) in Holland of ter plaatse aan te schaffen?
Het is hier op het forum al eerder vermeld: de Amerikaanse dollar heeft momenteel voor ons Europeanen een erg gunstige koers. De pas ter plaatse kopen is dus ongetwijfeld in je voordeel.

Veel plezier!

Elke
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik heb mijn tickets voor "The Producers" afgelopen december besteld via http://www.broadway.com. Dat werkte ook prima en zonder problemen.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dino
Amerika-ontdekker

Bericht door Dino »

Je kan ook op Times Square aanschuiven aan de loketten waar ze kaartjes wegdoen aan spotprijzen, maar je weet niet welke voorstelling je zal krijgen ;)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

De TKTS http://www.tdf.org/programs/tkts/ loketten, waar Dino het over heeft, zijn verreweg de goedkoopste manier om show tickets te kopen. Je moet er alleen waarschijnlijk wel wat wachten in een rij voor over hebben. Maar de kosten zijn meestal 50% procent onder de box office prijs. Als je niet heel precies bent over welke show je wilt zien, is het een heel goede manier om Broadway shows te zien.
Je moet bij TKTS wel met cash of traveler's cheque betalen, ze nemen geen credit cards aan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Ik bestel voor mijn vakantie altijd via Ticketmaster en dit al drie jaar zonder probs. Ik heb wel alleen sport en concerttickets besteld(yankees/liberty) maar voor musicals zal het waarschijnlijk ook zo soepel zijn. Een show die ik wel absoluut kan aanraden(ben niet echt zo een musical liefhebber :oops: ) is Blue man group klik hierZeer energieke show en de drums zijn prachtig! 8)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Jaaa! Blue Man Group! Hebben wij vorige zomer in het Luxor in Las Vegas gezien, fantastisch inderdaad!
Ticketmaster vraagt nogal wat administratiekosten voor tickets, dus, ook al is het makkelijk, het is meestal niet de goedkoopste manier om eraan te komen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
digitaal
Amerika-ontdekker

Re: Musicals en New York-pas

Bericht door digitaal »

Ik heb al enkele keren tickets geboekt voor een musical in New York, telkens via Telecharge. Dit is een prima website: betalen doe je met VISA en je kan je kaartjes op de dag van de voorstelling aan de kassa van het theater afhalen. Erg gemakkelijk.
Hallo Elke,
Ik heb niet kunnen boeken via Telecharge.
Na alle gegevens ingevoerd te hebben kreeg ik bij de definitieve bevestiging telkens een foutmelding: "We're sorry, the website has generated an unknown system error". Ik heb het op diverse computers (Mac en PC) op verschillende lokaties geprobeert, telkens kon ik niet bevestigen.

Na wat mailtjes over en weer kreeg ik van de E-Commerce Manager van Telecharge.com het volgende bericht:
"Unfortunately, we seem to be having a problem which is preventing a small group of customers from outside the US from ordering tickets on Telecharge.com"

Uiteindelijk heb ik geboekt via http://www.broadway.com. Deze is wel duurder (rekent 30% charge op de kaartjes) maar werkt wel.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Petra/VS schreef:Jaaa! Blue Man Group! Hebben wij vorige zomer in het Luxor in Las Vegas gezien, fantastisch inderdaad!
Hoi Petra,

Het lijkt wel telepathie! Ik was juist op een ander forum een berichtje aan het schrijven over deze groep. :o

Wij hebben de show in Las Vegas gezien in 2002, en ook wij vonden hem geweldig! We hebben genoten van het spektakel, de muziek en ook de humor! Absoluut een aanrader!

Jacqueline
osc
Amerika-ontdekker

Bericht door osc »

Jasmino schreef:
Petra/VS schreef:Jaaa! Blue Man Group! Hebben wij vorige zomer in het Luxor in Las Vegas gezien, fantastisch inderdaad!
Hoi Petra,

Het lijkt wel telepathie! Ik was juist op een ander forum een berichtje aan het schrijven over deze groep. :o

Wij hebben de show in Las Vegas gezien in 2002, en ook wij vonden hem geweldig! We hebben genoten van het spektakel, de muziek en ook de humor! Absoluut een aanrader!

Jacqueline
Hier van't hetzelfde, nooit meegemaakt zo'n spektakel! 8)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer