Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies gevraagd: Connecticut / New York / Boston

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Ellen147
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Advies gevraagd: Connecticut / New York / Boston

Bericht door Ellen147 »

Hi All!

In september zijn we (Marco en ik) bij een huwelijk in Connecticut. Het huwelijk is op 19 en 20 september in Thompson:
http://lordthompsonmanor.com/

Nu kunnen we dinsdag 16 september vertrekken en moeten we eigenlijk dinsdag 23 september weer terug zijn, maar we kunnen eventueel blijven tot en met woensdag of donderdag (23 of 24).

We willen graag meer zien dan alleen Thompson, dus we dachten er aan om naar New York te gaan. We kunnen bij familie in Long Island slapen.

Zijn er mensen die bekend zijn in de regio die advies kunnen geven? Is Connecticut leuk genoeg om een weekje door te brengen? Ik geloof dat New York zo'n 2,5 a 3 uur rijden is vanaf Thompson, dus op zich zouden we daar denk ik ook wel een paar dagen kunnen doorbrengen (bijv. dinsdag t/m donderdag).

Zou het een idee zijn om aan te vliegen op New York, auto te huren (al zullen we vanaf Long Island denk ik de trein/metro nemen de stad in), tussenstop in CT en eindigen in Boston of is dat teveel in een week?

Hoor graag jullie advies!

TIA!!

ellen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer