Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotelkosten

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
ramon79
Amerika-ontdekker

hotelkosten

Bericht door ramon79 »

hallo,

we gaan begin oktober naar de usa met 4 personen. Met de auto van new york naar miami.

Nu hebben de tickets, auto en 3 nachten hotel in New York geregeld.

Rest alleen de vraag;

hoe is het gesteld met de hotelkosten in grote steden als:
-washington, philadelphia, atlanta, orlanda en miami?

We willen graag een indicatie, mede gezien het feit dat de hotel kosten (in onze ogen) in New York vrij hoog zijn. M.a.w. Is NY het duurst qua hotel kosten? Zijn de overige steden die ik noem net zo duur/prijzig?

alvast bedankt voor jullie reacties,

gr Ramon
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Re: hotelkosten

Bericht door Baia »

New York is best prijzig ja :)
Ik kwam onlangs een lijstje tegen van de duurste plaatsen om op hotel te gaan (ik dnek dat het op Yahoo was). Alleen Hawaii was nog duurder dan New York.
Zowiezo is een hotel in de stad altijd duurder dan erbuiten, of je moet in een Nationaal Park zitten, daar kan het ook best prijzig zijn.
Hoe prijzig? Dat hangt ervan af wat voor hotel je wilt. Maar een hotel in de stad onder 100$ zal toch niet makkelijk te vinden zijn denk ik...
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
6foot6
Amerika-expert

Re: hotelkosten

Bericht door 6foot6 »

kijk op expedia, dan heb je een indruk
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer