Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2de reis New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

2de reis New York

Bericht door Rob »

Hoi Allemaal,

Vandaag een tripje naar New York geboekt, van 31 augustus tot 7 september doen we 1 weekje New York.
Alleen de City waarschijnlijk we hebben (nog) geen auto geboekt.
Ook nog geen hotel, waarschijnlijk wordt dat weer de Econo Lodge in Carlstadt NJ, dat is vorige keer goed bevallen dan gaan we weer met de bus naar NYC.
We willen nu alles op het gemak bekijken dus doen we alleen de City.
Gr.
Rob
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Leuk zo'n (extra) tripje naar New York. Wij vertrekken ook eind augustus voor onze "hoofd"vakantie, maar dan ben jij al aan je tweede reis toe van dit jaar...... :wink:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Veel plezier Rob, je hebt dan net het Labor Day weekend te pakken en zal lekker rustig zijn in de stad. Veel Amerikanen gaan dan naar buiten (in the country) om het laatste zomer-weekend te vieren, althans hier in het Noorden.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

Hey Rob,

Gelijk heb je hoor. Gewoon ff extra weg. Ik ga toevallig ook 31 augustus op vakantie, een rondreis door Turkije. Dit is dan mijn derde trip van dit jaar. Met New York als superlekker voorgerecht!!!

Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer