Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Washington Plaza hotel

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Washington Plaza hotel

Bericht door yvet »

Hallo,

Ik ben Yvet en ga in mei naar Washington toe.
Ik heb heel erg lopen zoeken naar een hotel in Washington, nu hebben we keuze uit 2 stuks: het Omni Shoreham en het Washington Plaza hotel.

Op andere forums heb ik al tips gekregen over het Omni Shoreham hotel en ben nu op zoek naar ervaringen en tips over het Washington Plaza.

Kunnen jullie mij misschien verder helpen?!?

Alvast bedankt
boeffie
Amerikakenner

Re: Washington Plaza hotel

Bericht door boeffie »

ben nu op zoek naar ervaringen en tips over het Washington Plaza.
Kijk eens op http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... umbia.html
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hee, wat vreemd, ik weet zeker, dat ik gisteren een antwoord had geschreven op het andere forum en nu staat het er niet (meer).
Monique gaf je al Trip Advisor en dat was essentieel ook mijn antwoord. Ik ken het hotel verder niet (zegt al heel wat, want van de meeste grotere hotels in de stad heb ik in ieder geval wel gehoord), maar de reviews op Trip Advisor zijn niet erg gunstig. Als ik naar een plaats ga, die ik niet ken, lees ik daar en als het overwegend minder dan 3 "sterren" is, ga ik niet in dat hotel logeren.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Petra/VS schreef:Hee, wat vreemd, ik weet zeker, dat ik gisteren een antwoord had geschreven op het andere forum en nu staat het er niet (meer).
Monique gaf je al Trip Advisor en dat was essentieel ook mijn antwoord. Ik ken het hotel verder niet (zegt al heel wat, want van de meeste grotere hotels in de stad heb ik in ieder geval wel gehoord), maar de reviews op Trip Advisor zijn niet erg gunstig. Als ik naar een plaats ga, die ik niet ken, lees ik daar en als het overwegend minder dan 3 "sterren" is, ga ik niet in dat hotel logeren.
Hihi,
Ik had al hoopvol gekeken of er gereageerd was op het anere forum en het verbaasde me al dat er nog geen reactie van jou was.
Normaal gesproken is dat namelijk altijd vrij snel wel het geval en zijn de antwoorden erg behulpzaam en raadvol.
O.k. genoeg geslijmd. :wink:

Bedankt voor jullie adviezen.
Ik ga denk ik toch maar gewoon voor het Omni zeg maar.......
Alleen het probleem is weer, begreep ik van het reisburo dat het erg vol zit al, dus maar proberen en afwachten maar.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Yvet,

een goede keus het Omni Shoreham Hotel. Eerder, op het andere forum, heb ik er ook al wat over gezegd. :wink:

Als je met de metro Washington, DC ingaat kun je een dagkaart nemen. Wellicht zelfs een kaart voor meerdere dagen. Ik was voor een dagkaart niet zoveel kwijt.

Veel plezier straks in Washington.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MarHan
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door MarHan »

Hoi Yvet,

in 2002 hebben wij 4 dagen in het Washington Plaza gezeten, maar eerlijk gezegd was dat niet het beste hotel van onze reis toen. Op zich is er niet veel mis mee, maar het is ver van het vliegveld en ver van te bezichtigen dingen ( vonden wij ). Er is wel een metrostation in de buurt maar ik vond de omgeving zelf ook niet erg inspirerend, tussen allerlei kantoren en zo, dus vaak ontzettend rustig, het is ook niet zo dat je even om de hoek een hapje kunt gaan eten etc. Het is maar net waar je belang aan hecht maar ons viel het tegen.

Het Omni ken ik niet van ervaring maar heb er goede dingen over gelezen.

Hopenlijk kan je hier wat mee :)

Groetjes Margo
Foto's Amerika 2002 : http://www.wenbregen.info/gallery .
Nieuw weblog reisverslag Amerika 2002 :
http://amerikareis2002.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer