Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat te doen in 7 dagen in de omgeving van Cleveland
-
- Amerika-newbie
Wat te doen in 7 dagen in de omgeving van Cleveland
We gaan begin juni ca. 3 weken met vakantie in Amerika.
De eerste 16 dagen met een Camper in het westen rond trekken, dan een binnenlandse vlucht naar Cleveland.
We gaan vrienden opzoeken in Wauseon (Ohio). Daar willen we ca. 3 dagen blijven. De rest van de tijd willen we een huurauto huren.
Wat is nu echt de moeite waard om te bezichtingen?
In elk geval wil ik de Niagara Watervallen bezichtigen.
Wat nog meer. Enige suggesties
De eerste 16 dagen met een Camper in het westen rond trekken, dan een binnenlandse vlucht naar Cleveland.
We gaan vrienden opzoeken in Wauseon (Ohio). Daar willen we ca. 3 dagen blijven. De rest van de tijd willen we een huurauto huren.
Wat is nu echt de moeite waard om te bezichtingen?
In elk geval wil ik de Niagara Watervallen bezichtigen.
Wat nog meer. Enige suggesties
- michelle1985
- Amerikafan
Er staat in het Noordoosten forum dit onderwerp:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... light=ohio
Er zijn meerdere dingen die vanuit Ohio de moeite waard zijn: Chicago, Cedar Point, Detroit, het hangt ervan af wat je wilt.
In dit onderwerp stonden verschillende tips en links naar andere website's, daar heb je denk ik wel wat aan.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... light=ohio
Er zijn meerdere dingen die vanuit Ohio de moeite waard zijn: Chicago, Cedar Point, Detroit, het hangt ervan af wat je wilt.
In dit onderwerp stonden verschillende tips en links naar andere website's, daar heb je denk ik wel wat aan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht