Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amtrak of vliegtuig van Washington-Buffalo-Boston?
Amtrak of vliegtuig van Washington-Buffalo-Boston?
Hallo,
Binnenkort (4 september!) vertrekken wij naar de USA. Start en eindpunt is NY.
Ik volg daarom dit forum al even om info op te doen.
Nu zijn wij keuzes aan het maken mbt vervoer en tijdsplanning.
Natuurlijk willen we veel te veel in veel te weinig tijd, toch wil ik graag weten wat de voors/tegens zijn en wie er welke ervaringen heeft zodat wij ons plan op kunnen stellen.
De vraag is dus wat verstandig is om de afstand van Washington tot Boston te overbruggen met een bezoek aan de Niagara Falls.
Planning is:
1 dag Washington-NF
1 dag NF
1 dag NF-Boston
Liefst zou ik zelf rijden, maar ik denk dat het verstandig is om ons te laten vervoeren zodat je ook nog energie over hebt wanneer je op de plaats van bestemming bent.
Van de omgeving zie je zo ook minder, maar ja dat is dan de keuze he!
Groeten en alvast bedankt voor jullie reacties!
Mart
Binnenkort (4 september!) vertrekken wij naar de USA. Start en eindpunt is NY.
Ik volg daarom dit forum al even om info op te doen.
Nu zijn wij keuzes aan het maken mbt vervoer en tijdsplanning.
Natuurlijk willen we veel te veel in veel te weinig tijd, toch wil ik graag weten wat de voors/tegens zijn en wie er welke ervaringen heeft zodat wij ons plan op kunnen stellen.
De vraag is dus wat verstandig is om de afstand van Washington tot Boston te overbruggen met een bezoek aan de Niagara Falls.
Planning is:
1 dag Washington-NF
1 dag NF
1 dag NF-Boston
Liefst zou ik zelf rijden, maar ik denk dat het verstandig is om ons te laten vervoeren zodat je ook nog energie over hebt wanneer je op de plaats van bestemming bent.
Van de omgeving zie je zo ook minder, maar ja dat is dan de keuze he!
Groeten en alvast bedankt voor jullie reacties!
Mart
Re: Matrak of vliegtuig van Washington-Buffalo-Boston?
Ik neem aan dat Matrak Amtrak moet zijn? Of kun je anders uitleggen wat je bedoelt?
**Ik vroeg mij bij het lezen van de titel ook al af of ze zich knock out wenste te laten slaan door een matrak.
Veiligheidshalve heb ik dus de titel ondertussen maar aangepast.
Elke, moderator**
**Ik vroeg mij bij het lezen van de titel ook al af of ze zich knock out wenste te laten slaan door een matrak.
Veiligheidshalve heb ik dus de titel ondertussen maar aangepast.

Elke, moderator**
Re: Amtrak of vliegtuig van Washington-Buffalo-Boston?
Mmm... vreemd, want ik had hem zelf ook al aangepast, maar kennelijk de wijziging niet bevestigd.
Tnx in elk geval!
Groeten Mart

Tnx in elk geval!
Groeten Mart
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen probleem hoor! 't Is best wel eens fijn om dergelijke lapsussen tegen te komen (en jij bent zeker niet de enige die het overkomt!).
Maar daarmee heb je natuurlijk nog geen antwoord op je vraag...
Ik zou het zelf niet weten, reisde nog nooit in die regio, dus even geduld, hopelijk is er hier iemand die je raad kan geven.
Maar daarmee heb je natuurlijk nog geen antwoord op je vraag...
Ik zou het zelf niet weten, reisde nog nooit in die regio, dus even geduld, hopelijk is er hier iemand die je raad kan geven.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-expert
Er rijden sneltreinen (nou ja, snel, voor Amerikaanse begrippen dan) tussen NY - DC en Boston (Acela of zoiets, ben te lui om dat op te zoeken.) Amtrak heeft een website, ga daar eens zoeken. Naar Niagara Falls rijdt waarschijnlijk een 'gewone' trein, langzamer en niet altijd het schema volgend.
Als je er tegen kunt zou ik een kaartje bij Greyhound kopen. Die komen overal, rijden bliksemsnel en op tijd. Ze hebben mogelijk een speciaal tarief voor buitenlanders, moet ook op de betreffende website te vinden zijn. Je kunt dan waarschijnlijk vrij rechtstreeks van DC naar Niagara Falls rijden en dan rechtsreeks door naar Boston. Met Amtrak zul je altijd via een grote stad moeten reizen.
Als je er tegen kunt zou ik een kaartje bij Greyhound kopen. Die komen overal, rijden bliksemsnel en op tijd. Ze hebben mogelijk een speciaal tarief voor buitenlanders, moet ook op de betreffende website te vinden zijn. Je kunt dan waarschijnlijk vrij rechtstreeks van DC naar Niagara Falls rijden en dan rechtsreeks door naar Boston. Met Amtrak zul je altijd via een grote stad moeten reizen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 6967 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-