Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met Portland Square Hotel
-
- Amerika-ontdekker
Ervaring met Portland Square Hotel
Hallo,
Mijn man wil graag een kamer boeken bij het Portland Square Hotel. Hier zijn echter niet veel reviews over en die er zijn, zijn ook zeer wisselend.
Heeft iemand hier ervaring met dit hotel qua kamers, ligging, OV enz.
Alvast bedankt!
Groetjes Evelien
Mijn man wil graag een kamer boeken bij het Portland Square Hotel. Hier zijn echter niet veel reviews over en die er zijn, zijn ook zeer wisselend.
Heeft iemand hier ervaring met dit hotel qua kamers, ligging, OV enz.
Alvast bedankt!
Groetjes Evelien
-
- Amerika-expert
Re: Ervaring met Portland Square Hotel
jeetje, je hebt gelijk, tripadvisor.com heeft wel erg gemengde ervaringen. Ik zou ze lezen, en goed kijken wie schrijft (europeaan, australier, amerikaan?), wat de meeste klachten zijn (klein? vies?), en of je bereid bent daarmee te willen leven voor een paar dagen want iedereen is het erover eens dat de lokatie fantastisch is.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Ervaring met Portland Square Hotel
Oeps!!
Zijn er zo weinig mensen die hier geslapen hebben of hier ervaringen mee hebben?
Groetjes Evelien
Zijn er zo weinig mensen die hier geslapen hebben of hier ervaringen mee hebben?
Groetjes Evelien
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2110 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-