Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cabin in het Amishgebied
Cabin in het Amishgebied
A.s. zomer willen wij 2 nachten in het Amishgebied (Lancaster, PA e.o.)verblijven en zijn op zoek naar een cabin op een leuke campground met een lekker zwembad.
Wie-o-wie kan ons iets aanbevelen?
Wie-o-wie kan ons iets aanbevelen?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Cabin in het Amishgebied
Waarom nou weer Pennsylvania?
Hier in Missouri vanochtend nog een gezien met paard en wagen op de US 60 in de regen
Moest even naar Mansfield MO (waar het kleine huis op de prairie is geschreven) naar mijn accountant.
Tussen mijn huis en Mansfield ligt het dorp Seymour Missouri waar het vergeven is van de Amish
Ze heten bijna ook allemaal Schwartz.
Dus als er mensen zijn die Route 66 doen? Je komt er praktisch langs.
Kan je je vergapen aan mannetjes met Chriet Titulaer baardjes en strohoedjes die daar nog zonder electra leven en het paard als vervoersmiddel hebben
Hier in Missouri vanochtend nog een gezien met paard en wagen op de US 60 in de regen

Moest even naar Mansfield MO (waar het kleine huis op de prairie is geschreven) naar mijn accountant.
Tussen mijn huis en Mansfield ligt het dorp Seymour Missouri waar het vergeven is van de Amish

Ze heten bijna ook allemaal Schwartz.

Dus als er mensen zijn die Route 66 doen? Je komt er praktisch langs.
Kan je je vergapen aan mannetjes met Chriet Titulaer baardjes en strohoedjes die daar nog zonder electra leven en het paard als vervoersmiddel hebben
Oké, oké ik kom de volgende keer naar Missouri.....
@Manou, die website ken ik uiteraard, ik had graag "ervaringsdeskundigen"
gehoord, maar ik ben bang dat wat dat betreft het Noordoosten het moet afleggen tegen het (zuid)Westen.
@Manou, die website ken ik uiteraard, ik had graag "ervaringsdeskundigen"

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben wel op een schitterende campground gestaan, met tennisbaan, minigolf en groot zwembad maar die hebben helaas geen cabins.
Jammer dat ze geen cabins hebben.