Ik heb na hier een tijdje rond te hebben gekeken.. eindelijk een reis geboekt naar New York voor 8/9 dagen met een oud klasgenoot ( reismaat )
Natuurlijk ben ik hier ontzettend blij mee ! Want we zijn 17 en 18... en dan al naar de grote stad zonder ouders... Ik heb van jullie al veel hulp gekregen en al mijn vragen werden hier goed beantwoord. Ik ben daar nogmaals erg dankbaar voor..
We hebben natuurlijk goed nagedacht over wat we gingen doen.. We hebben ons motto: " We gaan op vakantie, dus we gaan niet bezuinigen maar spenderen ! " We hebben bij OAd een Limousine transfer vanaf JFK geboekt. Daarbij hebben we ook een Metrocard voor 7 dagen en een New York Pass voor 7 dagen erbij geboekt...
Plaatselijk willen we een helicoptertour regelen.. We willen graag over Central Park vliegen en daar hebben we al een "airline" voor gevonden. Waarbij we alleen nog hoeven te reserveren..
Nu heb ik natuurlijk nog een vraag....
We willen nog iets heel exclusiefs doen in New York... alleen we weten niet wat... Hebben jullie misschien ideetjes over een exclusief "iets" om te doen in New York?
Graag wil ik ook weten of er wat leuks te doen is 's avonds voor ons? We zijn 17 en 18, dus ik ben wel benieuwd wat we 's avonds kunnen doen. We gaan niet uit in New York. Want we weten al dat dat niet kan en ook niet verstandig is voor ons als "jonge" jongens..Het volgende hebben we al op ons programma staan:
Empire State Building
Vrijheidsbeeld
Wall Street
Central Park
5th Avenue
Meatpacking District.
Top of the Rock
Macy's...
Helicoptervlucht boven Central Park
En, ik hoorde dat je met de New York pass maar 1x iets kan bezoeken, maar het schijnt dat dat per dag is.. Dus als ik vandaag het Empire State Building opga, en morgen weer.. dan is het geen probleem?
Alvast erg bedankt,
Ramon P..