Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Statue Cruises check in time
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Statue Cruises check in time
Wij hebben bij Statue Cruises E-tickets besteld voor het Vrijheidsbeeld, monument toegang.
Nu staat er op het E-ticket check-in 11.00 AM. Is dit de check-in tijd voor de boot of de toegang tot het Vrijheidsbeeld?
Bedankt voor jullie reacties.
Emmy
Nu staat er op het E-ticket check-in 11.00 AM. Is dit de check-in tijd voor de boot of de toegang tot het Vrijheidsbeeld?
Bedankt voor jullie reacties.
Emmy
2009 New York en Zuidwest USA
2011 Florida, Haiti, Jamaica, Mexico
2013 Florida, Bahamas
2016 Florida
2017 Deep South en Florida
2011 Florida, Haiti, Jamaica, Mexico
2013 Florida, Bahamas
2016 Florida
2017 Deep South en Florida
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Statue Cruises check in time
Ik ben het niet zeker, ook al omdat ik er geen ervaring mee heb, maar het zou me logsch lijken dat dit het uur is van vertrek voor de boot hoor.
Het zou een beetje omslachtig zijn moest je zelf het uur van vertrek moeten uitrekenen.
Maar nogmaals, ik ben niet zeker, dus kan iemand bevestigen, of ontkrachten?
Het zou een beetje omslachtig zijn moest je zelf het uur van vertrek moeten uitrekenen.
Maar nogmaals, ik ben niet zeker, dus kan iemand bevestigen, of ontkrachten?
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik ben net terug van een geweldig leuk weekje NY en heb deze pendelboten zien varen. Ik zou zeker op tijd zijn, want de boten naar Statue Island zitten echt afgeladen vol ! Als ze langs het beeld varen, hangt de hele boot schuin.
Zoals ik jou vraag lees, ga ik er van uit dat ze check-in bij het Statue bedoelen. Geen paniek als je er toch wat te vroeg bent, je kan bij die boot-terminal heerlijk aan het water in de zon zitten. Je voeten zullen je dankbaar zijn !
Zoals ik jou vraag lees, ga ik er van uit dat ze check-in bij het Statue bedoelen. Geen paniek als je er toch wat te vroeg bent, je kan bij die boot-terminal heerlijk aan het water in de zon zitten. Je voeten zullen je dankbaar zijn !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikafan
dag Emmy,
Een maand geleden had ik dezelfde vraag.
De tijd die op je ticket staat is de tijd dat je aan boord gaat.
Zorg dat je op tijd bent want je moet ook nog door de beveiliging heen.
Het maakt niet uit als je te vroeg bent, je kan dan gewoon doorlopen.
Wij waren een half uur te vroeg.
Als je aan boord gaat moet je aan de stuurboord ( rechter ) kant gaan staan, dan heb je het beste uitzicht als je naar het vrijheidsbeeld toevaart.
Veel plezier.
groeten Tom.
Een maand geleden had ik dezelfde vraag.
De tijd die op je ticket staat is de tijd dat je aan boord gaat.
Zorg dat je op tijd bent want je moet ook nog door de beveiliging heen.
Het maakt niet uit als je te vroeg bent, je kan dan gewoon doorlopen.
Wij waren een half uur te vroeg.
Als je aan boord gaat moet je aan de stuurboord ( rechter ) kant gaan staan, dan heb je het beste uitzicht als je naar het vrijheidsbeeld toevaart.
Veel plezier.
groeten Tom.
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ja, en geloof me, die beveiliging is heel wat hoor...
Als je dan ook nog de pech hebt dat het machientje altijd gaat tuuten (zoals bij mij ALTIJD het geval is) mag je er algauw enkele minuten bijrekenen hoor.
Het kan soms irritant zijn, maar ik heb er niet echt problemen mee, het is voor je eigen veiligheid tenslotte.
Ik begrijp niet dat mensen daar soms zoooo'n drama van maken
Als je dan ook nog de pech hebt dat het machientje altijd gaat tuuten (zoals bij mij ALTIJD het geval is) mag je er algauw enkele minuten bijrekenen hoor.
Het kan soms irritant zijn, maar ik heb er niet echt problemen mee, het is voor je eigen veiligheid tenslotte.
Ik begrijp niet dat mensen daar soms zoooo'n drama van maken

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 774 Weergaves
-
Laatste bericht door Harry
-
- 26 Reacties