Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtickets New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

vliegtickets New York

Bericht door Raymond »

Hallo,

Voor onze reis naar NY in de komende winter (zie topic low budget new york) zijn we een beetje aan het zoeken naar vliegtickets. We hebben momenteel een aanbieding van 27 december tot 27 maart (tussendoor vliegen we nog door naar Seattle) van 358 euro voor een retourtje, inclusief alles. Dan zouden we vliegen met United. Wat denken jullie? Is dit een normaal bedrag? Kan het goedkoper of is het al supergoedkoop? Heb hier niet zoveel ervaring mee!
Een andere vraag: als je langer wacht met het boeken van tickets, worden deze dan duurder of juist goedkoper. Wie heeft hier ervaring mee?
En tot slot: weet iemand precies waar je goedkope tickets kan krijgen nationaal: New York - Seattle. Alvast bedankt,
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Elske
Amerika-ontdekker

Bericht door Elske »

Ik vind dit al vrij goedkoop. Wij hebben ze 400¤ betaald.
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Elske schreef:Ik vind dit al vrij goedkoop. Wij hebben ze 400¤ betaald.
Vind ik duur, wij zijn voor onze trip dit najaar ¤ 299,-- kwijt ex luchthaventax, vliegen op JFK met Delta.
Rob
Elske
Amerika-ontdekker

Bericht door Elske »

Rob schreef:
Elske schreef:Ik vind dit al vrij goedkoop. Wij hebben ze 400¤ betaald.
Vind ik duur, wij zijn voor onze trip dit najaar ¤ 299,-- kwijt ex luchthaventax, vliegen op JFK met Delta.
Rob
:shock: Ja dat is idd een groot verschil. Ik dacht altijd dat dat ongeveer rond 300 a 400¤ was.
Afbeelding
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

349 incl alles is volgens mij goedkoper dan 299 excl. maar ik kan me vergissen. het scheelt maar 50 euro. ik vlieg naar new york ook meestal rond de 350-400 incl alles, maar alleen met KLM/NW of Continental. United is ook wel goed, maar ik wil een 777.

binnenlandse vluchten kan je makkelijk via de sites van de amerikaanse maatschappijen boeken. doe ik tenminste, hoewel lang niet gedaan.

wanneer gaan jullie naar seattle? ik met thanksgiving (eind november).

doreen
SEEING IS BELIEVING
dujardin
Amerikafan

Bericht door dujardin »

Best ook eens checken wat een ticket naar Seattle met stopover in NYC kost (en wat de voorwaarden zijn voor een stopover: duur, ...). Kan in principe heel wat goedkoper zijn dan afzonderlijke tickets.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer