Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ticket brokers
Ticket brokers
Eindelijk gaat een droom van mij waar worden, een NBA wedstrijd meemaken. Het gaat dan wel om een pre-season wedstrijd, maar de pret is daar niet minder om.
Nu wil ik verstandig zijn en alvast vanuit Nederland de tickets bestellen. Alleen kom ik online op veel brokers uit, waarvan ik niet weet welke wel 'te vertrouwen' zijn en welke niet. Via de officiële Knicks site, kom je uit op Ticketmaster. Via andere brokers als Stubhub.com, Ticketseating.com enz. zijn de kaartjes weer aantrekkelijker qua seating/prijs combinatie.
Iemand ervaring met andere brokers dan Ticketmaster?
Nu wil ik verstandig zijn en alvast vanuit Nederland de tickets bestellen. Alleen kom ik online op veel brokers uit, waarvan ik niet weet welke wel 'te vertrouwen' zijn en welke niet. Via de officiële Knicks site, kom je uit op Ticketmaster. Via andere brokers als Stubhub.com, Ticketseating.com enz. zijn de kaartjes weer aantrekkelijker qua seating/prijs combinatie.
Iemand ervaring met andere brokers dan Ticketmaster?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ticket brokers
Ik heb er geen ervaring mee.. StubHub! is denk ik wel betrouwbaar, het is een bedrijf van EBAY. Is het prijsverschil erg groot? Anders zou ik namelijk gewoon bij Ticketmaster doen, zit je altijd goed. En liever wat dollars meer betalen dan dat je straks veel geld kwijt bent 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerika-expert
Mijn zoon heeft StubHub regelmatig gebruikt. Voor wat dat waard is. Ticketmasters is misschien iets duurder, maar wel erg betrouwbaar.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Ticketmaster is denk ik inderdaad de betrouwbaarste. Jammer dat de betere plaatsen uitverkocht zijn. Vandaar mijn zoektocht bij andere brokers, meestal betere plaatsen voor hetzelfde geld wat ik bij Ticketmaster kwijt zou zijn voor de 'mindere plaatsen'.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2039 Weergaves
-
Laatste bericht door MariskaUSA
-
- 40 Reacties