Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is dit een goede prijs of moeten we wachten?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Rero
Amerika-ontdekker

Is dit een goede prijs of moeten we wachten?

Bericht door Rero »

Hallo forum leden.

Wetende dat prijzen natuurlijk steeds wisselen wil ik jullie toch vragen hier even naar te kijken.
Wij willen betaalbaar van 7 mei t/m 14 mei naar New York met een rechtstreekse vlucht.
Wij hebben inmiddels een aantal hotel+vlucht prijzen gevonden via expedia waaronder het Ramada Long Island City, Ramada Limited Jersey City, Day Inn Elmhurst, Extended Stay America Meadowlands ( allen tussen de 669 en 696 euro in). De vlucht gaat rechtstreeks van A'dam naar Newark NY met Continental Airlines. Nu vinden wij het geen probleem dat we niet midden in Manhattan zitten, want daar gaan de prijzen meteen de lucht in voor zeer weinig comfort. En ik lees in recensies dat het openbaar vervoer goed geregeld is en je een weekpas kunt aanschaffen voor de subway.
Ook heb ik rechtstreekse losse vluchten gevonden met Delta Airlines voor 432 pp. Nu hoop ik van jullie te horen waar wij verstandig aan doen, de dollar staat op dit moment natuurlijk ook heel gunstig. Moeten wij misschien via Priceline een hotel boeken? Reken je dan direkt af of betaal je pas bij aankomst in het hotel?
Misschien wat veel vragen in dit stukje tekst, maar ik moet bekennen dat ik het ook erg lastig vind, daar het onze 1e keer wordt in NYC. Overigens gaan we met 4 volwassenen en willen graag de kamers apart.

Ben benieuwd of jullie ons kunnen helpen en alvast mijn dank daarvoor.
groetjes Rero
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Is dit een goede prijs of moeten we wachten?

Bericht door RiverCola »

Ten eerste over Priceline: Je betaalt direct met je credit card. Je kunt ook niet meer annuleren. Volgens mij is er een mogelijkheid om met priceline ook 2 kamers te boeken.

Die hotelprijzen die je vond; zijn dat prijzen per persoon of per kamer?
In Amerika (maar waarschijnlijk ook op andere plaatsen) zijn de prijzen altijd per kamer. Als dit pp-prijzen zijn dan is het in ieder geval veel te hoog.

Eerste keer NY en ook nog een hele week....ik zou zeker niet in Long Island of Jersey City gaan zitten! Vergelijk het met Parijs, London of Amsterdam. Het openbaar vervoer kan nog zo goed zijn, je wilt toch in de stad verblijven? Voor een weekendje Amsterdam ga je toch ook niet in Almere overnachten?
Verkijk je niet op de reistijden. Je zult vast niet de hele dag rondlopen in de stad zonder tussendoor even terug te willen naar je hotel om nieuwe aankopen te droppen of je even op te frissen/uit te rusten voor de avond. Brooklyn zou wellicht een betere keuze zijn maar ik heb destijds gezocht en de prijzen daar waren niet lager dan in Manhattan (misschien niet lang genoeg gezocht?).

Ik boekte afgelopen zomer 3 nachten in NY via Priceline. Ik gokte op een 3-sterren hotel, de locatie maakte me niet zo heel veel uit zolang het maar centraal gelegen was. Ik won uiteindelijk het Park Central Hotel, vlakbij Central Park en Times Square voor zo'n $120 per nacht. Het was een goed hotel; nette kamer, modern, goed uitzicht, vriendelijk en behulpzaam personeel. En met de gunstige dollar-koers was dat natuurlijk een hele goede prijs!

Ga voor Manhattan!

De vluchtprijs lijkt me een mooie prijs, zeker voor een directe (non-stop) vlucht.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer