Heeft iemand wel eens in dit hotel geslapen?
Ik heb geboden via Priceline en dit hotel gekregen.
Heb een beetje gemengde gevoelens staat niet super goed aangeschreven op Tripadviser.
Misschien heeft 1 van jullie er wel eens geslapen en kan me een beetje gerust stellen!!
Ligt in een opkomende buurt in Brooklyn. Ze zeggen wel: vlak bij Prospect Park en Park Slope, maar het hart van Park Slope is 7th avenue, het hotel zit op de 4e Avenue.
Toch niet al te ver van de ondergrondse af (de R op 5th Avenue als ik me goed herinner), dus je kunt makkelijk overal komen. En een wandelingetje of naar Park Slope, of naar Carrol Garden (en uitzicht op het Vrijheidsbeeld -- met een beetje manoevreren) is ook niet zo ver plus er reed (rijdt nog steeds?) een bus Union Street op en af. Red Hook is aan het einde van Union Street en schijnt tegenwoordig een leuke buurt te zijn geworden en Carrol Gardens is ook heel wat leuker geworden sinds ik er vele jaren geleden gewoond heb (hoe lang geleden? er werd mij een brownstone met vier verdiepingen aangeboden voor $125.000, die huizen zijn nu een paar miljoen waard -- oh well, volgend leven).
Over het hotel zelf weet ik niets, maar de buurt is in ieder geval redelijk en een tien - 15 minuten van Wall Street af.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.