Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bagage storage in Washington
Bagage storage in Washington
Hallo,
ik ben op zoek naar informatie waar ik ergens mijn baggage kan achterlaten tijdens een dagtripje naar Washington DC vooralleer ik savonds een vlucht heb.
Ik kan nergens iets vinden van baggage storage, en op Ronald Reagan airport is het er zeker niet.
Kan iemand mij helpen?
ik ben op zoek naar informatie waar ik ergens mijn baggage kan achterlaten tijdens een dagtripje naar Washington DC vooralleer ik savonds een vlucht heb.
Ik kan nergens iets vinden van baggage storage, en op Ronald Reagan airport is het er zeker niet.
Kan iemand mij helpen?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Bagage storage in Washington
Denk niet dat er na 9/11 nog veel vliegvelden zijn waar je een bagagelocker zal vinden, je zou kunnen vragen of je de bagage al in kan checken bij de airline.
-
- Amerika-expert
In Union Station? Ligt midden in de stad, een paar stappen vanaf het Capitool en het Hooggerechtshof (en ziet eruit als een tempel.)
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
TSA staat gebruik van lockers op luchthavens om begrijpelijke redenen niet meer toe. Je kunt zoals eerder aangegeven je bagage vroeg inchecken op de luchthaven of deze op laten slaan in het hotel. Ik weet niet precies hoeveel bagage je bij hebt, maar indien dit beperkt is dan kun je deze ook afgeven bij een garderobe van een museum, Library of Congress of éen van de vele andere gebouwen die je kunt bezoeken en waarin je je spullen kunt afgeven in de garderobe.
Denk ook dat Union Station je beste optie is. Heeft geen lockers meer, maar zit een storage naast:
Does union station in dc have luggage lockers?
In: Luggage [Edit categories]
Self-service lockers have been suspended after 9/11. There is a luggage storage service at Union Station in DC.
Tiburon Lockers
202-898-1592
6 AM - 10 PM Every Day
Fees apply for storage and are based on size and quantity of luggage. Large groups may call ahead to see if they qualify for a discounted storage rate.
Tiburon Lockers is located at street level. Head towards the platform of Gate A and Tiburon Lockers is located on the right side. We are diagonal from Sbarro's Pizza.
Bron: http://wiki.answers.com/Q/Does_union_st ... ge_lockers
Does union station in dc have luggage lockers?
In: Luggage [Edit categories]
Self-service lockers have been suspended after 9/11. There is a luggage storage service at Union Station in DC.
Tiburon Lockers
202-898-1592
6 AM - 10 PM Every Day
Fees apply for storage and are based on size and quantity of luggage. Large groups may call ahead to see if they qualify for a discounted storage rate.
Tiburon Lockers is located at street level. Head towards the platform of Gate A and Tiburon Lockers is located on the right side. We are diagonal from Sbarro's Pizza.
Bron: http://wiki.answers.com/Q/Does_union_st ... ge_lockers

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3367 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123
-