Ik ben net terug van een weekje NY. Het was geweldig en ik heb heel veel gehad aan de tips en reisverslagen die ik hier heb gelezen. Ik heb 2 explorer passen in de aanbieding voor wie binnenkort naar NY gaat, hoef er uiteraard niets voor te hebben. Er staat nog 1 attractie open (de pas is vanaf 27 mei 30 dagen geldig), dus wie binnenkort gaat en deze passen van mij wil hebben laat me dat dan even weten .
Wij vertrekken nu zaterdag naar New York voor 7 dagen, als je de explorer passen nog hebt, zou het wel leuk zijn deze te kunnen meenemen.
Wij wonen wel in België.
Groetjes Elise
kan helaas niet ingaan op je uiterst aardige aanbieding, kga 1 juli pas weg. graag zou ik wel willen weten hoe je deze pas hebt ervaren? of het allemaal net zo makkelijk werkt zoals er wordt voor gespiegeld, en hoe je deze passen hebt aangeschaft(per internet of in new york zelf gekocht)
Alvast bedankt!
New York-Miami 2009 rondreis
New York-2010
New York-2014
Wij vertrekken nu zaterdag naar New York voor 7 dagen, als je de explorer passen nog hebt, zou het wel leuk zijn deze te kunnen meenemen.
Wij wonen wel in België.
Groetjes Elise
Dag Eliseken,
Ik heb de passen via een ander prikbord aan iemand anders beloofd. Mocht dat onverhoopt niet doorgaan dan zal ik je dat laten weten, akkoord?
patrickx schreef:kan helaas niet ingaan op je uiterst aardige aanbieding, kga 1 juli pas weg. graag zou ik wel willen weten hoe je deze pas hebt ervaren? of het allemaal net zo makkelijk werkt zoals er wordt voor gespiegeld, en hoe je deze passen hebt aangeschaft(per internet of in new york zelf gekocht)
Alvast bedankt!
Hoi Patrick,
Ik heb de passen via internet aangeschaft (pas toen ik in New York was). Er is mij toen een voucher toegemaild waarmee ik de passen kon afhalen in Madame Tussauds in NY (ticketoffice). Werkte allemaal prima. We kregen elk een pasje (in de vorm van een bankkaart) met een chip erop. Voor sommige attracties moest je eerst de benodigde tickets ophalen, op vertoon je pas, bij de desbetreffende ticketoffice, bij sommige attracties volstond het om je pas te tonen (die werd dan gescand en de attractie werd bijgeschreven). Heel erg makkelijk dus. Het enige wat mij opviel was dat bij sommige attracties werd beloofd dat je express entry had (versnelde toegang), maar daar heb ik niets van gemerkt. Gewoon in de rij moeten staan bij bijvoorbeeld Top of the Rock en Madame Tussauds. Ik vind de pas wel een aanrader, het scheelt zeker in de kosten, maar de volgende keer zou ik het niet meer doen of ik moet ruimschoots de tijd hebben (minstens een week). Je bent geneigd om van hot naar her te rennen alleen maar om je attracties "vol" te maken. Wij moesten vijf attracties in vijf dagen proppen en dat was echt te kort tijd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.