Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bronx Zoo?
-
- Amerika-ontdekker
Bronx Zoo?
Ik wil in voorjaar 2006 (waarschijnlijk) weer naar New York toe voor 5 dagen. De vorige keer had ik 1 dag Six Flags Great Adventure gedaan. Dit keer zou ik de Bronx Zoo ook erbij willen doen.
Is dit de moeite waard? En hoe kun je veilig daarkomen? want ik hoorde dat de Bronx erg gevaarlijk is.
Is dit de moeite waard? En hoe kun je veilig daarkomen? want ik hoorde dat de Bronx erg gevaarlijk is.
Bronx kan gevaarlijk zijn, ik zou me er 's nachts niet vlug vertonen maar dingen zoals de Bronx Zoo zijn natuurlijk beter te doen, omdat het een grote attractie is. Als er veel ongein daar gebeurd is dat slechte reclame voor de ZOO en dat willen ze niet.
Het enige wat ik aan te merken heb op de Bronx Zoo is dat je een dikke portomonee mee moet nemen. Je betaald er voor alles, wil je de jonge diertjes zien die in speciale sectie zitten? Daar moet je extra voor betalen, wil je een tentoonstelling zien? Extra! en zo zijn er nog wel meer van dat soort addertjes onder het gras.
Het enige wat ik aan te merken heb op de Bronx Zoo is dat je een dikke portomonee mee moet nemen. Je betaald er voor alles, wil je de jonge diertjes zien die in speciale sectie zitten? Daar moet je extra voor betalen, wil je een tentoonstelling zien? Extra! en zo zijn er nog wel meer van dat soort addertjes onder het gras.
24th of September, 2 year wedding anniversary 
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...

Het is alweer even geleden dat ik in de Bronx Zoo was maar je kon gewoon met de metro en dan nog een stukje lopen en je was er al. Ik zou er 's nachts inderdaad niet komen maar overdag is geen probleem lijkt me. Het was op zich wel een mooie dierentuin maar erg parkachtig waardoor de dieren veel kans hebben zich te verschuilen, wat op zich goed is maar dit deden ze ook op de dag dat wij er waren dus we hebben niet zo heel veel dieren gezien jammer genoeg. Ik geloof dat ik er niet nog een keer naar toe zou gaan. Er zit ook een dierentuin in Central Park, klein maar fijn.
Heel veel dieren zie je al als je gewoon langs de dierentuin loopt. Wij vonden het niet nodig te betalen om ze van dichtbij te zienAïda schreef:Er zit ook een dierentuin in Central Park, klein maar fijn.

Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Maar het voeieren van de beesten was wel grappig, het is een hele show als de zeehonden hun vis krijgenMack schreef:Heel veel dieren zie je al als je gewoon langs de dierentuin loopt. Wij vonden het niet nodig te betalen om ze van dichtbij te zienAïda schreef:Er zit ook een dierentuin in Central Park, klein maar fijn.![]()
Mack

Niet te vergeten dat er heel wat dieren in het donker zitten en die je dus niet kunt zien. Als je toch in Central Park bent is het een hele leuke plek om een tijdje te vertoeven

24th of September, 2 year wedding anniversary