Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tickets New York Yankees
tickets New York Yankees
Hallo,
ik ben aan het kijken voor tickets voor de New York Yankees in augustus. Iemand ervaring mee?
Welke plaatsen zijn ok? Wat is de gangbare prijs voor dergelijke evenementen?
Op de site gekeken maar prijzen variëren van $10-$300....
Alle hulp welkom! Bedankt
mvg,
brevan
ik ben aan het kijken voor tickets voor de New York Yankees in augustus. Iemand ervaring mee?
Welke plaatsen zijn ok? Wat is de gangbare prijs voor dergelijke evenementen?
Op de site gekeken maar prijzen variëren van $10-$300....
Alle hulp welkom! Bedankt
mvg,
brevan
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: tickets New York Yankees
Ik heb ooit eens de kaarten gewoon on line gekocht en opgehaald bij het stadion
geen enkel probleem.
geloof via ticketmaster als ik het nog goed herinner
Ga wel alleen heen als je echt een baseball fan bent
geen enkel probleem.
geloof via ticketmaster als ik het nog goed herinner
Ga wel alleen heen als je echt een baseball fan bent

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij hebben in het voorjaar voor de springtraining ook kaarten opgehaald bij het stadion deze hadden we via ticketmaster geboekt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Bandido
- Amerika-expert
Vind ik niet, ook als je geen honkbalfan bent is het nog altijd een hele bijzondere ervaring om eens mee te maken.Thierry73 schreef:Ga wel alleen heen als je echt een baseball fan bent
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Absoluut, ik heb echt niets met baseball maar zo'n wedstrijd vind ik wel geweldig leuk om mee te maken. We zijn in NY bij de Yankees geweest en in maart dus in Tampa.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- john ny
- Amerikakenner
Ben ik het absoluut mee eens, ik snapte er af en toe geen snars van
maar het was een ware belevenis... echt een family uitje incl. bbq op de parking echt een aanrader... 

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Vandaag naar de Yankees geweest. Tickets via eventticketscenter besteld. Werden netjes thuis bezorgd. We zaten in vak 423 rij 6. Ik vond het ook lastig plaatsen te kiezen. Deze plekken bleken super te zijn, uit de zon (gelukkig want het is erg warm) en droog (ook nog een rain delay gehad in de wedstrijd). Goed zicht op het veld. Het gewoon meemaken van de wedstrijd is al leuk opzich, of je nou wel of niet iets met honkbal hebt!
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Op de websites van de Orioles staan voorbeeldfoto's van hoe het er vanuit een bepaald vak uitziet. Misschien dat de Yankees dat ook doen? Ik vind het super handig!
Verder ben ik het helemaal met de vorige posters eens; je hoeft echt geen honkbal fan te zijn. Ik kijk het nooit op TV, heb geen idee welke teams en spelers goed zijn, maar ik vind het geweldig om naar een wedstrijd te gaan.
Verder ben ik het helemaal met de vorige posters eens; je hoeft echt geen honkbal fan te zijn. Ik kijk het nooit op TV, heb geen idee welke teams en spelers goed zijn, maar ik vind het geweldig om naar een wedstrijd te gaan.
Wij zijn in 2007 geweest, nog in het oude stadion. Ben het met de eerdere reakties eens, dat het in ieder geval voor ons geen bal uitmaakte waar we zaten, zolang we er maar bij konden zijn. Het observeren van die Amerikanen was leuker dan het het spel.
Ik had indertijd tickets besteld via TicketsNow en die werden keurig thuis gestuurd.
Ik had indertijd tickets besteld via TicketsNow en die werden keurig thuis gestuurd.
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als ik in New York ben ga ik ook altijd naar de Yankees en koop mijn kaartjes altijd bij het stadion. Dinsdag 20 juli zijn wij naar NYY - LAA geweest, de wedstrijd was 's avonds en ik wilde twee kaartjes bij de kassa kopen. Tot twee keer ben ik bij het loket geweest en tot twee keer kreeg ik te horen dat men alleen nog kaartjes had van 150 dollar per stuk. Dat zou betekenen dat ik 300 dollar voor 1 wedstrijd kwijt zou zijn. Daar begon ik niet aan. Ik ben toen rond het stadion gaan informeren bij zwarthandelaren en zodoende twee kaartjes op de kop kunnen tikken voor 75 dollar per stuk, vak 311, row 6. Uiteindelijk kom ik altijd aan kaartjes! Het is overigens de eerste keer dat ik niet via de box office aan mijn kaartjes ben gekomen. PS: toen ik het stadion zat zag ik nog wel degelijk open plekken die goedkoper zijn dan 150 dollar...ik heb het vermoeden dat ze mij aan het loket gewoon te dure kaartjes wilden slijten...maar daar trap ik niet in. Het leuke was dat het deze dag capnight was en dat de 1e 16000 bezoekers een gratis ny yankees petje kregen met aan de achterkant van het petje de naam van de sponsor, ''Budweiser''. Zo zijn er diverse weg geef dagen, zoals lunchbox day, umbrella day, pin day, zie voor schema de yankees site. Wees er vroeg bij want op = op!
PS: je hoeft niet perse de regels van de game te kennen om naar de nyy te gaan, het is ook leuk om de sfeer te proeven die er bij zo'n spelletje heerst.
PS: je hoeft niet perse de regels van de game te kennen om naar de nyy te gaan, het is ook leuk om de sfeer te proeven die er bij zo'n spelletje heerst.
Laatst gewijzigd door rvd4always op 01 aug 2010, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neem aan dat je bij een handelaar wel een stukje meer betaald dan de oorspronkelijke prijs van zo'n kaartje.
Is het eigenlijk legaal om zwarte kaartjes te kopen? Zou echt wat voor mij zijn om daar voor opgepakt te worden
Is het eigenlijk legaal om zwarte kaartjes te kopen? Zou echt wat voor mij zijn om daar voor opgepakt te worden

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
De orginele prijs per ticket was 40 dollar per stuk, ik heb er 75 dollar per stuk voor betaald. Dit bedrag wilde ik ook ongeveer voor de kaartjes gaan uitgeven dus dit kwam mooi uit. Zwart kaartjes verkopen is daar illegaal maar ik ga eerst even langs bij een aantal mensen en als ik een goed gevoel erover heb ga ik met zo'n persoon in zee. Vlakbij het stadion is een Mac Donald en daar hebben wij de transactie afgehandeld. Doe dit niet openlijk op straat. Ga dus naar de Mac Donald als je wel in zee gaat met een zwart handelaar. Mocht de politie je wel vragen stellen over de aankoop van kaartjes dan blijf je volhouden dat je de kaartjes voor de prijs hebt gekocht wat op het ticket staat gedrukt.Katja schreef:Neem aan dat je bij een handelaar wel een stukje meer betaald dan de oorspronkelijke prijs van zo'n kaartje.
Twee jaar geleden ben ik voor het laatst in het oude stadion geweest. Toen voor ongeveer $25,- op de hoogste ring direct achter de thuisplaat gezeten en kon de wedstrijd goed volgen. Tickets toen via internet besteld en opgehaald bij het stadion.
Wat me het meest opviel was dat de meesten pas na een paar innings het stadion binnen kwamen en dat er veel mensen ook al ver voor het einde weg gingen.
Ga je er heen om het een keer gezien te hebben en heb je niks met de sport koop dan niet meteen de duurste kaarten. Qua zicht is het nieuwe stadion denk ik vergelijkbaar met het oude.
Wat me het meest opviel was dat de meesten pas na een paar innings het stadion binnen kwamen en dat er veel mensen ook al ver voor het einde weg gingen.
Ga je er heen om het een keer gezien te hebben en heb je niks met de sport koop dan niet meteen de duurste kaarten. Qua zicht is het nieuwe stadion denk ik vergelijkbaar met het oude.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9374 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 3 Reacties