Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

appartement/huis huren New york

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Tinsjo
Amerika-ontdekker

appartement/huis huren New york

Bericht door Tinsjo »

Hallo,

Wij zijn volgend jaar mei/juni van plan om met een groep vriendinnen (6 personen) een week naar New York te gaan.
In plaats van een hotel lijkt het ons gezelliger en wellicht goedkoper om met z'n zessen een appartement/huis te huren.
Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht tips voor ons?
Bij welke organisatie kunnen we het beste een appartement/huis huren? En ik welk gedeelte van New York kunnen wij dan het beste verblijven?

Groetjes Tineke
BartMan
Amerika-newbie

Re: appartement/huis huren New york

Bericht door BartMan »

Ik ben niet helemaal zeker maar ik betwijfel of het wel mogelijk is om daar als non-immigrant iets te huren aangezien je geen vaste verblijfsvergunning of een credit-history kunt aantonen.

Een week lijkt me ook een zeer korte huurperiode.

Maar dit is slechts wat ik er op het eerste zicht over denk, er zullen hier vast wel meer mensen zijn die beter op de hoogte zijn over dit soort zaken, dus neem dit onder voorbehoud.

Alvast veel plezier gewenst tijdens je trip ;)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Wat is dat nou voor een raar idee. In Florida huren hele buitenlandse volksstammen een huis voor een week of twee.
Echter of ze dit in new york ook aanbieden weet ik niet. Ik zou eens googelen op new york vacation home of zo
BartMan
Amerika-newbie

Bericht door BartMan »

ned in MO schreef:Wat is dat nou voor een raar idee. In Florida huren hele buitenlandse volksstammen een huis voor een week of twee.
Echter of ze dit in new york ook aanbieden weet ik niet. Ik zou eens googelen op new york vacation home of zo
My bad :P
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Kennissen van me hebben vorig jaar via Home Away een appartement gehuurd in NY. Volgens mij deze: http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p ... id=1107426
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hebben dit jaar in juni een week in Envoy Club Appartement geweest. Niets anders dan lof hierover alle dagen proper handdoeken en bedden opgemaakt .Wij hadden een tweeslaapkamer appartement en hebben voor die week 1850 $ getaald .Hadden de bus juist achter onze hoek ,en de metro was ongeveer 700meter wandelen.
TomTomGirl
Amerika-ontdekker

Bericht door TomTomGirl »

zeker doen als je met een groep bent. komt sowieso goedkoper uit volgens mij.

wij huren ook een appartement (maar dan wel in Brookyn) via homeaway.

gewoon een mailtje gestuurd en een dag later kregen we reactie van de eigenaar en binnen de kortste keren werd het huurcontract geregeld.

de vakantie moet nog beginnen, maar ben er zeker van dat het prima zal verlopen. lees zeker wel de reviews van eerdere huurders.

wij hebben zeker niet het goedkoopste appartement (volledig ingericht, 2 slaapkamers, 4 personen) en betalen elk maar zo'n 40 dollar per nacht in augustus.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik las pas geleden dat iemand via airbnb een appartement gehuurd hadden.
Claire
Amerikafan

Bericht door Claire »

Wij zitten nu :D in een appartement in New York op 39th street bij Lexington Avenue. Prima locatie!
Appartment is prima, best ruim, schoon en voorzien van alle gemakken.
We huren via elite city stays www.elitecitystays.com
welicht dat ze ook voor jullie groep wat hebben
Tinsjo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tinsjo »

Hoi allen,

Bedankt voor jullie reacties!
Wij hebben inderdaad ook een leuke appartement op home-away zien staan, en de recensies die erbij staan zijn ook heel goed.
Ik zal ook de ander genoemde sites nog eens raadplegen.
We hebben nog even te gaan, maar aangezien we met z'n zessen zijn is het denk ik wel handig om zo snel mogelijk te boeken.
Bedankt tot dusver voor jullie tips

Tineke
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

BartMan schreef:Ik ben niet helemaal zeker maar ik betwijfel of het wel mogelijk is om daar als non-immigrant iets te huren aangezien je geen vaste verblijfsvergunning of een credit-history kunt aantonen.

Een week lijkt me ook een zeer korte huurperiode.

Maar dit is slechts wat ik er op het eerste zicht over denk, er zullen hier vast wel meer mensen zijn die beter op de hoogte zijn over dit soort zaken, dus neem dit onder voorbehoud.

Alvast veel plezier gewenst tijdens je trip ;)

Het bovenstaande is alleen van toepassing op huren van een verhuurorganisatie met als doel het pand te betrekken voor (permanente verblijf). Wat elders in dit topic genoemd wordt gaat vaak uit van particulieren die dan wel een organisatie in huren voor de afhandeling. Deze vorm van huren is puur recreatief.

Mijn inziens geen credithistorie etc. nodig.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Tinsjo
Amerika-ontdekker

Bericht door Tinsjo »

Nog een klein vraagje.
In welk gedeelte van New York kunnen we het beste verblijven?

Tineke
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Tinsjo schreef:Nog een klein vraagje.
In welk gedeelte van New York kunnen we het beste verblijven?

Tineke
Fifth Av. maar dat zal financieel wat lastig worden denk ik.. :wink: Even serieus. Het is natuurlijk wel afhankelijk van je wensen en eisen. Als je het wat rustiger aan wilt hebben dan is GW Village wellicht iets. Dit zou mijn voorkeur hebben, veel restaurantjes, kunstenaars, wat rustiger als andere wijken. En toch geen moment te vervelen.

De omgeving van het financial district, Battery Park en omgeving is ook heel mooi.

Ik heb alleen geen flauw idee of in die buurten veel te huur voor recreatieve doeleinden is.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Envoy Club ligt wel op de hoek van 1 st Ave. Recht over de kliniek , maar daar hadden we geen last van. Was ook een heel lekker resterant Benjamin was goedkoop en lekker.
Maaikjuuh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Maaikjuuh »

Zelf heb ik deze vakantie een appartement gehuurd in NYC via Affordable New York City.
http://www.affordablenewyorkcity.com/fo ... ittal.html
Zij hebben voor mij de appartementen op een rij gezet die voor mij in aanmerking kwamen,
en regelen vervolgens alles met de huurder. Dit vonden wij iets "veiliger" dan HomeAway.
Reisverslag juli 2010 op http://www.famlieren.reislogger.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer