Wij zijn net terug van een prachtige reis door het Zuidwesten. Inmiddels zijn we helemaal verknocht geraakt aan de USA en zijn al weer voorzichtig aan het denken aan een volgende reis (2011 of 2012)... We zijn reeds 2 keer in het zuidwesten geweest, 1 keer florida, 1 keer new york en 1 keer noorwest Amerika/Canada.
Het Noordoosten lijkt me erg mooi, maar ik vind het lastig in te schatten of dit echt iets voor ons is. The Fall Foliage lijkt me prachtig, maar met name de maand september is in verband met werk niet echt een optie. Juni is voor ons de beste optie. Oktober zou eventueel kunnen, maar hoe zit het dan met het weer in het noordoosten (een beetje lekker weer vinden we erg fijn als we met vakantie zijn)? Wij hebben een echte voorkeur voor natuur (wandelen, fotograferen), af en toe een stad vinden we wel leuk, maar steden zouden niet de boventoon moeten hebben in onze vakantie.
Ik lees al een tijdje mee in het Nooroosten forum en zou de volgende zaken graag willen zien:
- GSM NP
- Niagara Falls
- Watkins Glenn State Park
- Adirondack
- Washington DC
- Ergens een stukje kust
- Walvistour (heb hier nog niet op gezocht, dus weet niet of dit wel mogelijk is)?
Ik vind het erg moeilijk om keuzes te maken

Ik ben erg benieuwd naar jullie tips. O, ja, we zijn met 2 volwassenen en willen graag met auto (motels/cabins) of evt. camper.
Nici