Ik ben nog steeds op zoek naar een hotel in New York in December. Nu zag ik dat http://www.usareisen.de een paar leuke aanbiedingen heeft en vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met een of meerdere van de volgende hotels:
Doubletree Metropolitan
Hotel Beacon
Hotel Edison
The Manhatan @ Times Square
Ikzelf heb 2 keer de Marriott Marquis gedaan, maar de laatste keer dat ik geweest ben (mei dit jaar) zat een vriend van me in doubletree..
Hij was daar enorm tevreden over.. net als ik over de Marriott, en van prijs zeer vergelijkbaar..
Edison is een goed, wel wat gedateerd hotel. De ligging is uitstekend, kamers wat gedateerd. Art Deco Lobby op zich best wel gezellig. Het restaurant wat er bij zit ken ik alleen van ontbijt (normaal doe ik dat niet gauw in een Hotel overigens)... prijs was best aardig en kwaliteit was goed.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
In 2005 heb ik in Hotel Beacon gezeten, zeker een aanrader. Voor NYC-begrippen ruime kamers met kitchenette, schoon en stil. Vriendelijk personeel (met name een oudere kerel waar je onmogelijk voorbij kon komen zonder een praatje te maken), al kan dat in die paar jaar natuurlijk een heel ander verhaal zijn. Metrohalte voor de deur, met express-lijn één halte van Times Square. Leuke buurt in de UWS met een supermarkt aan de overkant van de straat en diverse diners in de directe omgeving. Persoonlijk lijkt me dat toch een aangenamere omgeving dan de permanente drukte van TS. Levendig maar geen gekkenhuis.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Wij hebben vorig jaar 3 hotel overnachtingen geboekt bij het Edison Hotel,
Hotel ligt centraal in NY en vlakbij timesquare. Net hotel, prijs en kwaliteit zijn goed.
Als we ooit nog een keertje naar NY gaan dan overwegen we zeker dit hotel te boeken.
Je kan ons weblog van vorig jaar nog lezen www.usaoost2009.web-log.nl
Heb toch gekozen voor wat anders. Vandaag nog eens een poging gewaagd op priceline en voor $230 het 3,5* World Center in Downtown gewonnen voor 5 nachten in December. Normale prijs via hotel website van $303-$349 in die periode.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.