Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Oud en Nieuw Cruise New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jmb24
Amerika-newbie

Oud en Nieuw Cruise New York

Bericht door Jmb24 »

Beste Forumgenootjes,

Mijn vriendin en ik gaan 29 dec 8 dagen naar New York en willen daar op een bijzondere manier oud en nieuw vieren.
Nou lezen wij overal dat als je op time square oud en nieuw wilt vieren je daar al om 12 uur 's middags moet gaan staan, echter kan je dan alleen niet naar de wc en je kan niks te drinken en/of te eten halen.
Daarom gingen wij opzoek naar een andere bijzondere manier om oud en nieuw daar te vieren en zodoende kregen wij de tip om een cruise te nemen incl. open bar

Nou vroeg ik me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met een oud en nieuw cruise? en zoja of jullie ons dan misschien iets kunnen aanraden op eigen ervaring of die van andere?

Ik hoop dat jullie ons wat verder kunnen helpen, Groetjes!
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Oud en Nieuw Cruise New York

Bericht door RiverCola »

Ik kan je over de cruise geen tips geven. Wel liep hier vorig jaar ook een topic over Oud & Nieuw vieren in NY. Misschien vind je dat terug als je 'even' zoekt? Wellicht doe je daar nog wat inspiratie op!

Heerlijk vooruitzicht trouwens!
Jmb24
Amerika-newbie

Re: Oud en Nieuw Cruise New York

Bericht door Jmb24 »

Thnx voor je reply, ik hoop toch dat iemand die er ervaring mee heeft dit toch leest :) ik zat al wat te zoeken idd maar ik kon niet echt wat vinden over een oud en nieuw cruise.

We hebben er behoorlijk zin in :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer