Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NYC met dreumes

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
sammie82
Amerika-newbie

NYC met dreumes

Bericht door sammie82 »

Wij gaan in maart een paar dagen naar NYC met onze dochter van (dan) 20 maanden.
's Avonds zullen we dus niet veel (lees niks) kunnen doen. We moeten dus zoveel mogelijk zien en doen tussen 7 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds. Nu heb ik al bedacht dat we tijdens haar middagslaapje lekker burgerlijk in de hop on hop off bus stappen, zodat wij in elk geval nog wat zien van de stad terwijl ze (hopelijk) slaapt. Daarbij kunnen we dan tijdens de busrit bedenken wat we 's middags gaan doen. Ook had ik bedacht om de echte toeristische dingen 's ochtends heel vroeg te doen (ESB om 8 uur etc.).

Maar, waar moeten we nog meer op letten met een dreumes in New York? Zijn er dingen die echt niet kunnen met een kleine? Zijn er dingen gewoon de moeite niet waard (hoor ik vaak over Statue of Liberty). Zijn er dingen die je juist echt moet doen omdat je een kleine bij hebt?

Kortom, alle tips zijn welkom!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: NYC met dreumes

Bericht door Petra/VS »

Toen mijn twee oudsten bijna twee en vier waren, ben ik met mijn man meegegaan naar New York, toen hij daar zaken had. Ik heb me met de twee peuters flink vermaakt. Ik had een dubbele wandelwagen mee en de jongste sliep daar 's middags in. De kinderen vonden (en vinden) de stad prachtig. Zo'n hop on hop off is inderdaad een goed idee. Restaurants e.d. zijn erg kindvriendelijk in de VS en hebben meestal een kinderstoel. In het hotel kun je om een ledikant (crib) vragen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Claire
Amerikafan

Re: NYC met dreumes

Bericht door Claire »

Haalo,

wat leuk!
Wij zijn deze zomer met twee kleine kinderen geweest. 9 maanden en 3,5 jar oud.
Hier een linkje van ons blog http://broekhuizenopvakantie.blogspot.com/
wellicht heb je er wat aan

Wij hebben ontzetttend veel gezien en gedaan maar wel in hun tempo. Hop on Hop off is ideaal inderdaad. Verder vonde wij de deli een uitkomst, lekker eten halen en in je hotel/appartement opeten.

veel plezier, mocht je nog vragen hebben, shoot!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer