Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Priceline hotel New York
Priceline hotel New York
Hallo,
ik ga samen met een vriendin in September een weekje naar New York. Meer bepaald van 06/09 tot 13/09.
Wij hebben al verschillende biedingen gedaan op priceline maar krijgen altijd een negatief antwoord.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die in dezelfde periode gaan en al wel geluk hebben gehad met priceline biedingen.
We zijn al gegaan tot een bod van 180dollar per nacht voor 4* en 3.5* en met waaier van 5 gebieden maar we krijgen altijd een negatief antwoord... We begrijpen echt niet wat we mis doen... Of is onze periode zo duur?
groetjes,
Annelies
ik ga samen met een vriendin in September een weekje naar New York. Meer bepaald van 06/09 tot 13/09.
Wij hebben al verschillende biedingen gedaan op priceline maar krijgen altijd een negatief antwoord.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die in dezelfde periode gaan en al wel geluk hebben gehad met priceline biedingen.
We zijn al gegaan tot een bod van 180dollar per nacht voor 4* en 3.5* en met waaier van 5 gebieden maar we krijgen altijd een negatief antwoord... We begrijpen echt niet wat we mis doen... Of is onze periode zo duur?
groetjes,
Annelies
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Priceline hotel New York
September is best ver weg in de wereld van Priceline. Mijn advies zou zijn om een geschikt hotel te vinden wat je nog kunt annuleren en voorlopig rustig door te bieden. Houd de wins op Betterbidding.com in de gaten.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
De laatste weken is redelijk vaak het Algonquin Hotel gewonnen met Priceline in periode van nu tot en met augustus. Dit is een 4* hotel in gebied Midtown West. De meeste mensen wonnen het voor 130 dollar!
Misschien is september nog iets te vroeg. Maar succes ermee!
Misschien is september nog iets te vroeg. Maar succes ermee!
Wij hebben een tijd geleden The New Yorker Hotel gewonnen voor 130 dollar per nacht (4*). Ik zou dus nog even wachten in zoals Katja zegt, alvast voor de zekerheid iets reserveren wat je altijd nog kunt annuleren indien Priceline binnenkort wel lukt. Succes! 

2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
Via Booking.com heb je ook goede deals. Maar daar zal je vast al wel op gekeken hebben.
Ik zelf ga in juli 4 dagen naar new york en ik houd ook de website van de hotels, waar ik wel zou willen zitten, in de gaten. Zij hebben ook nog wel eens een goede en leuke aanbieding die niet op booking.com te vinden is.
Wellicht een idee.
Ik zelf ga in juli 4 dagen naar new york en ik houd ook de website van de hotels, waar ik wel zou willen zitten, in de gaten. Zij hebben ook nog wel eens een goede en leuke aanbieding die niet op booking.com te vinden is.
Wellicht een idee.
- cgr
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Als je naar betterbidding.com gaat zie je boven de tabbladen de link staan naar calendar of wins, hierbij kan je de preciese data invullen en zien of er al mensen in die periode een hotel hebben gewonnen, dan hoef je niet de hele lijst door te zoeken.
Tip: boek bij booking.com een back up hotel die je gratis kunt annuleren, mocht het niet lukken met priceline heb je iets achter de hand. Lukt het wel, zeg je het hotel kostenloos weer af.
Succes
Tip: boek bij booking.com een back up hotel die je gratis kunt annuleren, mocht het niet lukken met priceline heb je iets achter de hand. Lukt het wel, zeg je het hotel kostenloos weer af.
Succes
corinazie.waarbenjij.nu
Ik kan het bericht van tosca bevestigen. Heb begin januari The Algonquin via priceline geboekt/gewonnen voor $ 130 per nacht, voor 23 t/m 27 augustus, dus redelijk dicht tegen jullie verblijf aan. Dus gewoon blijven proberen! Zijn er in die periode geen grote evenementen in de stad? Dat kan ook een aanzienlijk effect hebben op de prijs.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Ik heb ook het Algonquin hotel 'gewonnen' via Priceline voor $ 95 in de periode 28 september - 5 oktober. Nog later als jullie datum dus het zou nu al wel kunnen. Misschien zijn er zoals KW1984 al zegt drukbezochte evenementen in die periode. Goed om even na te kijken!

Van 29 Augustus tot 11 September wordt het US Open gehouden, dat brengt redelijk veel publiek naar NY. Misschien dat dat meespeelt?
Ik zou gewoon stug volhouden. Je hebt nog een lange tijd voordat je vertrekt, dus laat je niet verleiden om je bod te verhogen. Iemand zei in een ander topic dat ze op bepaalde data een bepaald aantal kamers verkocht willen hebben en dat ze dus opeens weer meer kamers vrij kunnen geven, waardoor de prijs omlaag gaat.
Ik zou gewoon stug volhouden. Je hebt nog een lange tijd voordat je vertrekt, dus laat je niet verleiden om je bod te verhogen. Iemand zei in een ander topic dat ze op bepaalde data een bepaald aantal kamers verkocht willen hebben en dat ze dus opeens weer meer kamers vrij kunnen geven, waardoor de prijs omlaag gaat.
Liesje,
Wij hebben voorlopig hetzelfde probleem, we gaan naar NY van 02/09 tot 09/09.
Ook de laatste tijd al veel liggen bieden, ook zonder enig succes.
Ik zou zeggen, wacht geduldig af, want als jij al voor 180dollar bent gegaan ( mezelf max 130 ), dan wil het gewoon zeggen dat er voorlopig nog geen hotels beschikbaar zijn. Op betterbidding.com ook nog geen enkel succesvol bod gezien.
Ik zal jou op de hoogte houden als ik succesvol iets heb gewonnen, doe je hetzelfde voor mij?
Ik probeer het nu elke week éénmaal.
Wij hebben voorlopig hetzelfde probleem, we gaan naar NY van 02/09 tot 09/09.
Ook de laatste tijd al veel liggen bieden, ook zonder enig succes.
Ik zou zeggen, wacht geduldig af, want als jij al voor 180dollar bent gegaan ( mezelf max 130 ), dan wil het gewoon zeggen dat er voorlopig nog geen hotels beschikbaar zijn. Op betterbidding.com ook nog geen enkel succesvol bod gezien.
Ik zal jou op de hoogte houden als ik succesvol iets heb gewonnen, doe je hetzelfde voor mij?

Ik probeer het nu elke week éénmaal.
"Lucky Luke, quicker than his own shadow" !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
misschien dit topic verplaatsen naar het topic vraag & antwoord hotwire en priceline? Daar is dezelfde vraag recentelijk al geweest.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien een kleine update ;
Voorlopig nog altijd niets te deftig te vangen via PL of HW, dus we hebben voorlopig The Marcel @ Grammercy's genomen, maar dit kunnen we tot op een week voor afreis opzeggen.
Voorlopig nog altijd niets te deftig te vangen via PL of HW, dus we hebben voorlopig The Marcel @ Grammercy's genomen, maar dit kunnen we tot op een week voor afreis opzeggen.
"Lucky Luke, quicker than his own shadow" !
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik ben ook al een hele tijd aan het bieden. Van 24/8 tot 30/8. Geen geluk...
Groetjes,
Carine
Carine
Ik heb voor dezelfde periode (23/8 tot 27/8) via PL het hotel The Algonquin in Midtown West 4* (naast Time Square) 'gewonnen' voor $ 130 p.nacht. Wel al maanden geleden geboekt. M.i een goede prijs voor 4* en die locatie (prijs hotelwebsite is $ 300 p.nacht).
Wellicht is het een richtlijn voor je waar je wat aan hebt
Wellicht is het een richtlijn voor je waar je wat aan hebt
2010: Zuid-Westen
Wij hadden ook dit hotel gewonnen, en het is super! Locatie is super en het is een heel leuk hotel en het is zelfs een Historic Landmark!KW1984 schreef:Ik heb voor dezelfde periode (23/8 tot 27/8) via PL het hotel The Algonquin in Midtown West 4* (naast Time Square) 'gewonnen'.
Tip voor je verblijf, ga een keer ontbijten bij de Red Flame Diner (die zit drie deuren verderop). Heel druk (vooral in het weekend), maar erg goed ontbijt!
Kzit ook in het zelfde schuitje! Voor 14/09 - 18/09 vind ik echt niets op priceline! Hou me zeker op de hoogte moest je een hotel winnen he!
Kzit ook in het zelfde schuitje! Voor 14/09 - 18/09 vind ik echt niets op priceline! Hou me zeker op de hoogte moest je een hotel winnen he!
Als ik voor jouw datum op Hotwire kijk is het goedkoopste hotel (vanaf 3*) 235 dollar, de prijzen die hierboven genoemd worden zul je waarschijnlijk niet gaan winnen.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Komende september is gewoon een topmaand voor New York: US Open, Labour day, 10 jaar 9/11 inclusief opening van het definitieve monument.
Wij hebben helaas ook €200 (ja, euro!) per nacht betaald, zitten dan wel precies waar we willen zijn: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... _York.html
Dit was een aanbieding die wel al enige maanden geleden hebben geboekt, in dit hotel is nu ook niks meer te krijgen voor onze data....
Wij hebben helaas ook €200 (ja, euro!) per nacht betaald, zitten dan wel precies waar we willen zijn: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... _York.html
Dit was een aanbieding die wel al enige maanden geleden hebben geboekt, in dit hotel is nu ook niks meer te krijgen voor onze data....
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Voor de Days Inn op Long Island betaal je via de website $171 gemiddeld (incl tax).
Met de metro ben je zo aan de overkant.
Geen 4* maar wellicht een optie.
Hotel Services & Amenities
Complimentary DayBreak Breakfast
Free High Speed Wireless Internet
Complimentary Fitness Center
Business Center
Refrigerator in all rooms
Coffee makers available in all rooms
Hairdryers available in all rooms
Iron and Board available upon request
USA Today available daily
Flat TV w/ HBO, ESPN, CNN available
Very Limited Free Parking Spots Available
No Pets Accepted
Copy/Fax Service
Dataport Phones with Free Local Calls
Ice/Vending Machine
Complimentary copy of USA Today
Wake Up Service
ATM Machine
Local Attractions
LaGuardia Airport (LGA), 4 miles
JFK Airport, 13 Milies
Subway Station (E,G,R,V, and 7 line), 2 blocks
Manhattan- 0.25 miles
City Tour Bus courtesy hotel pick up (contact hotel for info)
Silver City Studios- 0.2 mi
Times Square, 2 Miles
Madame Tassauds Wax Museum (Discount Tickets Available) - 2 miles
United Nations, 0.5 Miles
Colmbus Circle 2.5 Miles
Empire State Building, 4.0 Miles
Met de metro ben je zo aan de overkant.
Geen 4* maar wellicht een optie.
Hotel Services & Amenities
Complimentary DayBreak Breakfast
Free High Speed Wireless Internet
Complimentary Fitness Center
Business Center
Refrigerator in all rooms
Coffee makers available in all rooms
Hairdryers available in all rooms
Iron and Board available upon request
USA Today available daily
Flat TV w/ HBO, ESPN, CNN available
Very Limited Free Parking Spots Available
No Pets Accepted
Copy/Fax Service
Dataport Phones with Free Local Calls
Ice/Vending Machine
Complimentary copy of USA Today
Wake Up Service
ATM Machine
Local Attractions
LaGuardia Airport (LGA), 4 miles
JFK Airport, 13 Milies
Subway Station (E,G,R,V, and 7 line), 2 blocks
Manhattan- 0.25 miles
City Tour Bus courtesy hotel pick up (contact hotel for info)
Silver City Studios- 0.2 mi
Times Square, 2 Miles
Madame Tassauds Wax Museum (Discount Tickets Available) - 2 miles
United Nations, 0.5 Miles
Colmbus Circle 2.5 Miles
Empire State Building, 4.0 Miles
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC