Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NY: vlucht en hotel via ebookers
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
NY: vlucht en hotel via ebookers
Hallo iedereen,
Ik was aan het kijken om in juni (6/6 tem 14/6) naar NY te gaan. In m'n zoektocht naar een vlucht en hotelcombinatie kwam ik uit bij ebookers.com. Heeft er iemand ervaring met deze site? Is dit een betrouwbare site om bij te boeken?
Als ik kijk voor die periode en ik selecteer best value dan is het eerste hotel 'Hotel Metro' op 35th street tussen 5th en 6th avenue. Wat mij een zeer goede locatie lijkt. Hotel + vlucht komen samen op 1161,5$ per persoon (incl taxen, toeslagen en kortingen) voor 8 nachten en de vlucht is een rechtstreekse met Jet Airways of Delta Airlines vanuit Brussel. Dit lijkt mij toch een mooie prijs of komen er dan nog kosten bij?
Maar ik heb ook gekeken bij ebookers.be en komt hetzelfde hotel en dezelfde vlucht met Jet Airways op meer dan 1350€ pp terwijl als je 1161$ omrekend met de huidige koers (1.375) dan kom ik op 845€ pp. Dat is een verschil van bijna 510€ pp!!!
Als ik nu zou boeken via ebookers.com wordt dan meteen het hele bedrag (hotel + vlucht) van m'n creditcard afgehouden of alleen de vlucht (en eventueel een voorschot voor het hotel) en het hotel dan in juni aan de koers van dat moment?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik was aan het kijken om in juni (6/6 tem 14/6) naar NY te gaan. In m'n zoektocht naar een vlucht en hotelcombinatie kwam ik uit bij ebookers.com. Heeft er iemand ervaring met deze site? Is dit een betrouwbare site om bij te boeken?
Als ik kijk voor die periode en ik selecteer best value dan is het eerste hotel 'Hotel Metro' op 35th street tussen 5th en 6th avenue. Wat mij een zeer goede locatie lijkt. Hotel + vlucht komen samen op 1161,5$ per persoon (incl taxen, toeslagen en kortingen) voor 8 nachten en de vlucht is een rechtstreekse met Jet Airways of Delta Airlines vanuit Brussel. Dit lijkt mij toch een mooie prijs of komen er dan nog kosten bij?
Maar ik heb ook gekeken bij ebookers.be en komt hetzelfde hotel en dezelfde vlucht met Jet Airways op meer dan 1350€ pp terwijl als je 1161$ omrekend met de huidige koers (1.375) dan kom ik op 845€ pp. Dat is een verschil van bijna 510€ pp!!!
Als ik nu zou boeken via ebookers.com wordt dan meteen het hele bedrag (hotel + vlucht) van m'n creditcard afgehouden of alleen de vlucht (en eventueel een voorschot voor het hotel) en het hotel dan in juni aan de koers van dat moment?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: NY: vlucht en hotel via ebookers
ebookers.com is een betrouwbare site en het te betalen bedrag moet direct helemaal betaald worden.
Het bedrag dat ze opgeven dat je moet betalen is inclusief alle belastingen en toeslagen. Komt niets meer bij.
Succes met de overweging
Het bedrag dat ze opgeven dat je moet betalen is inclusief alle belastingen en toeslagen. Komt niets meer bij.
Succes met de overweging

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik zou juist denken dat .com excl belasting is en .be incl belasting.....kun je dat nakijken?
Amerikanen geven altijd de prijs zonder belasting...maar of dat zoveel zou moeten schelen?
Boeken via .com nu de dollar prijs redelijk gunstig is, zou ik zeggen...
suc6
(mag ik vragen welk hotel?)
Amerikanen geven altijd de prijs zonder belasting...maar of dat zoveel zou moeten schelen?
suc6
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Hoi Jeroen,
Als ik bij ebookers.com kijk dan zijn de prijzen in engelse ponden. Weet je zeker dat jij de prijzen in dollars ziet staan ?
Als ik bij ebookers.com kijk dan zijn de prijzen in engelse ponden. Weet je zeker dat jij de prijzen in dollars ziet staan ?
-
- Amerikakenner
Nee nee er staat expliciet 'Taxes, fees and promotions included' (dit heb ik letterlijk van de site gekopieerd).meyem schreef:ik zou juist denken dat .com excl belasting is en .be incl belasting.....kun je dat nakijken?
suc6
Zoals ik in m'n eerste post al zei gaat het over Hotel Metro gelegen op 35th street tussen 5th en 6th avenue.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- meyem
- Amerika-expert
Volgens mij krijg je voordat je de deal afsluit, te lezen wanneer wat wordt afgeschreven...dus gewoon het goedkoopste boeken, lijkt mij.
Hotel Metro is inderdaad een prima keuze...
Hotel Metro is inderdaad een prima keuze...

Als ik op ebookers.com kijk krijg ik ook de prijs in GBP en niet in USD . Met de wisselkoers van vandaag geeft dat 1161,50 GBP= 1361,78 EUR. Dus toch nog eens goed nakijken of het bedrag wel zeker in USD staat!
- meyem
- Amerika-expert
je kunt op dat soort sites tegenwoordig meestal aangeven in welke munteenheid je de prijzen wilt zien....vaak rechtsbovenaan, maar het is altijd weer even zoeken....
ik ook Jeroen! Heb jij ergens wat veranderd op de site waardoor jij dollars te zien krijgt?US-fanboy schreef:Hoi Jeroen,
- meyem
- Amerika-expert
ja, ik ook...en ik zie aan die banner dat het een Britse site is....ik denk dat dat de reden is....
Dat is balen, was nl. een mooie prijs als het dollars waren geweest 

-
- Amerikakenner
Inderdaad een zeer domme fout
van mij het is in pond en niet in dollar
Ik was al bijna aan het boeken. Dat had even een dure fout kunnen zijn. Bedankt om mij er effe op te wijzen.

Ik was al bijna aan het boeken. Dat had even een dure fout kunnen zijn. Bedankt om mij er effe op te wijzen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015