Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel New York
Hotel New York
Hallo!
Onze vluchten zijn geboekt - we vertrekken 16 September voor 6 nachten naar New York en zoeken nu nog een betaalbaar (125 dollar per nacht???) hotel dicht in het centrum. Heeft iemand aanraders voor ons? We gaan met mijn schoonmoeder dus het liefst in een beetje veilige buurt. Ik weet dat ik om veel vraag..... Groetjes Karen
Onze vluchten zijn geboekt - we vertrekken 16 September voor 6 nachten naar New York en zoeken nu nog een betaalbaar (125 dollar per nacht???) hotel dicht in het centrum. Heeft iemand aanraders voor ons? We gaan met mijn schoonmoeder dus het liefst in een beetje veilige buurt. Ik weet dat ik om veel vraag..... Groetjes Karen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Hotel New York
Hallo Karen,
Welkom op het forum. Er zijn diverse mogelijkheden maar voor 125 dollar dicht bij het centrum kan wat lastiger worden. Probeer anders via priceline of hotels op bijvoorbeeld Queens, ik heb daar voor 150 dollar per nacht in het Ramada Long Island hotel gezeten. Gewoon een net hotel en met de metro ben je binnen 5 minuten op manhattan. De buurt was erg veilig, wat woningen en hotels.
Groetjes!
Welkom op het forum. Er zijn diverse mogelijkheden maar voor 125 dollar dicht bij het centrum kan wat lastiger worden. Probeer anders via priceline of hotels op bijvoorbeeld Queens, ik heb daar voor 150 dollar per nacht in het Ramada Long Island hotel gezeten. Gewoon een net hotel en met de metro ben je binnen 5 minuten op manhattan. De buurt was erg veilig, wat woningen en hotels.
Groetjes!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Moet het per se een hotel zijn? Anders is www.airbnb.com misschien een optie voor jullie. Dit zijn (gedeeltes van) appartementen, en je kan zo voor veel minder geld in het centrum zitten, in een net appartement. Je moet dan even naar de reviews kijken, zodat je iets kan selecteren dat veel positieve reviews heeft. En die zijn er meer dan genoeg!
Ik heb gisteren het Yotel in NY geboekt. Is een heel nieuw hotel (ze gaan pas in juni open). Op ongeveer 500 meter ligt de metro en het ligt aan de Time Square. Wellicht ook wat voor jullie.
Verder gewoon heel veel op booking.com en expedia kijken, en natuurlijk ook de tripadvisor zodat je ongeveel een beetje weet wat je kan verwachten.
Hoe de prijzen in september zijn dat weet ik niet maar ik heb er in juli ongeveer $150,- per nacht voor betaald.
Verder gewoon heel veel op booking.com en expedia kijken, en natuurlijk ook de tripadvisor zodat je ongeveel een beetje weet wat je kan verwachten.
Hoe de prijzen in september zijn dat weet ik niet maar ik heb er in juli ongeveer $150,- per nacht voor betaald.
Naast Queens moet je ook in manhatten zelf (bv midtown) vaak voor $125-150 dollar per nacht via hotwire of nog beter via priceline een prima hotel kunnen krijgen. September kan wel duurder zijn ivm US Open, maar is denk ik dan al voorbij.
Advies om even goed in te lezen priceline en dan geduldig te blijven proberen. Heb zelf voor $130 per nacht via priceline voor eind augustus een 4* hotel op 100m van Times Square gewonnen (en met mij een aantal anderen op dit forum).
Advies om even goed in te lezen priceline en dan geduldig te blijven proberen. Heb zelf voor $130 per nacht via priceline voor eind augustus een 4* hotel op 100m van Times Square gewonnen (en met mij een aantal anderen op dit forum).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Hoi,
ALvast bedankt voor de tips! Ik vind Howard Johnson Inn Long Island voor 110 dollar per nacht wat niet slecht klinkt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Karen
ALvast bedankt voor de tips! Ik vind Howard Johnson Inn Long Island voor 110 dollar per nacht wat niet slecht klinkt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes,
Karen
Hi , Ik heb geen ervaring met dit hotel maar ik heb er voor onze rondreis van aankomende zomer ook twee keer zes nachten geboekt. Volgens vele reacties op internetsites is het een prima hotel, gunstige ligging ( 2 metrohaltes van hartje Manhattan) ,zeer gunstig geprijsd . Het enige minpuntje wat ik op sites vond was dat men de ontbijtruimte erg klein vindt. Dus ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat bevallen.
Hoi,
Wij hebben geslapen in het Best western Plaza hotel in Queens. Een erg fijn hotel, naast de metro en binnen 4 stops midden op Times Squares.
De buurt waar het hotel staat ziet er een beetje verwaarloosd uit, maar je bent in 5 tellen vanuit de metro in je hotel. We hebben er ons geen moment onveilig gevoeld, nergens in New York trouwens. Bij het metrostation zijn overdag en 's avonds veel mensen en er is ook altijd een medewerker aanwezig.
Het hotel vonden we super fijn, de bedden siepen goed en verzorgde en nette kamer en niet duur.
Wij zouden hier zo nog een keer heen gaan en raden iedereen dit hotel aan.
Groetjes Susanne
Wij hebben geslapen in het Best western Plaza hotel in Queens. Een erg fijn hotel, naast de metro en binnen 4 stops midden op Times Squares.
De buurt waar het hotel staat ziet er een beetje verwaarloosd uit, maar je bent in 5 tellen vanuit de metro in je hotel. We hebben er ons geen moment onveilig gevoeld, nergens in New York trouwens. Bij het metrostation zijn overdag en 's avonds veel mensen en er is ook altijd een medewerker aanwezig.
Het hotel vonden we super fijn, de bedden siepen goed en verzorgde en nette kamer en niet duur.
Wij zouden hier zo nog een keer heen gaan en raden iedereen dit hotel aan.
Groetjes Susanne
-
- Amerika-ontdekker
Zit daar vanaf 13 juni 4 nachten, als ik terug ben laat ik wel weten hoe het was!karen schreef:Hoi,
Groetjes,
Karen
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ben ik ook nieuwsgierig naar want ik moet ook een hotel kiezen voor eind augustus.De Buurman schreef:
Zit daar vanaf 13 juni 4 nachten, als ik terug ben laat ik wel weten hoe het was!
Groetjes,
Carine
Carine
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tip: Op tripadvisor kan je reviews lezen over hotels. Zelf vind ik de Affinia hotel keten goed, wel prijzig maar wel goed. Suc6...
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Le Meridien Parker geboekt voor 125$ per nacht. 2 minuten van het park en 10 minuten wandelen van Times Square. Perfecte locatie!
Via Priceline, ik meen zone 2.
Via Priceline, ik meen zone 2.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ingrid1958
- Amerikakenner
Kijk ook eens bij Red Roof Inn, om de hoek bij Empire State, dus ook redelijk te doen voor times square. Is een redelijk betaalbare motel / hotel keten, onderdeel van de novotel groep.
hebben wij in 2006 gelogeerd, prijzen op dit moment weet ik niet. NY is toch wel een stukje duurder geworden.
succes
hebben wij in 2006 gelogeerd, prijzen op dit moment weet ik niet. NY is toch wel een stukje duurder geworden.
succes
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
Bedoel je die Red Roof Inn vlakbij het Penn Station en MSG? In een straat met vooral Koreaanse restaurants? Die is volgens mij door een andere hotelketen overgenomen. Jammer, was best een goed en betaalbaar hotel voor New Yorkse begrippen.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
ja die was het, was idd erg betaalbaar, jammer dus.
ps zag net via de mail een korting van 50% hotelkamers voorbij komen bij www.hotels.com , 72 uur geldig, misschien zit daar wat tussen?!
ps zag net via de mail een korting van 50% hotelkamers voorbij komen bij www.hotels.com , 72 uur geldig, misschien zit daar wat tussen?!
1982 Florida
Wij zitten ook vanaf 16 september in NY, dus ik ga dit topic in de gaten houden 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
wij vertrekken op 16 september uit het Grand Union Hotel dus wellicht kun je onze kamer overnemen
2 jaar geleden zaten wij ook in dit hotel en ons is het prima bevallen. 475,00 voor 3 nachten, dicht bij metro, 5th Avenue, Empire State Building en Macy's. Times Square ca, 20 minuten lopen

2 jaar geleden zaten wij ook in dit hotel en ons is het prima bevallen. 475,00 voor 3 nachten, dicht bij metro, 5th Avenue, Empire State Building en Macy's. Times Square ca, 20 minuten lopen
2009 (sept/okt) New York, San Francisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Bryce, Grand Canyon, Los Angeles
2011 (sept/okt) New York, New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta
2012 (aug/sept) Las Vegas
2011 (sept/okt) New York, New Orleans, Memphis, Nashville, Atlanta
2012 (aug/sept) Las Vegas
Nog altijd ( bijna ) niets te vinden via Priceline of Hotwire, als ik commentaren op andere fora lees zullen we nog een maandje geduld moeten hebben.
"Lucky Luke, quicker than his own shadow" !
Wij logeren in het Washington Jefferson hotel, vlakbij Central Park, voor iets meer dan $130 p/n!
Wij slapen in december (oud en nieuw) in Hotel Pensylvania. niet TE duur en midden in het centrum!
Geen spectaculair hotel maar wel een bed en een douche
Geen spectaculair hotel maar wel een bed en een douche

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1309 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut