Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen of met de auto van Washington naar Atlanta
-
- Amerika-newbie
Vliegen of met de auto van Washington naar Atlanta
beste mensen,
ik ben erg aan het twijfelen over dit onderwerp... wie kan mij helpen??
we hebben een 2tal weken om vanuit washington naar miami te komen. Nu is de vraag dus of het verstandig is om te gaan rijden? is er veel te zien gedurende deze reis of kunnen we beter onze tijd besteden om floride te verkennen?
gr
Nick
ik ben erg aan het twijfelen over dit onderwerp... wie kan mij helpen??
we hebben een 2tal weken om vanuit washington naar miami te komen. Nu is de vraag dus of het verstandig is om te gaan rijden? is er veel te zien gedurende deze reis of kunnen we beter onze tijd besteden om floride te verkennen?
gr
Nick
Re: Vliegen of met de auto van Washington naar Atlanta
Hallo Nick,
wij doen in mei iets vergelijkbaar (maar omgekeerd).
De afstand Washington-Miami leek ons te veel van het goede voor twee weken. Er valt heel wat te zien, maar dan hadden we de indruk dat het iets te gehaast ging worden.
Onze oplossing: binnenlandse vlucht naar Atlanta. Zo hebben we 2 weken om van Atlanta via Great Smokey Mountains, Charleston, Savannah, Ocala National Forest, Captiva, Everglades, Key West naar Miami te rijden.
Bijkomend voordeel: bij Alamo betaal je geen one way kosten tussen Georgia (Atlanta) en Florida.
Ik zeg er wel bij dat we geen pretparken doen en dus Orlando overslaan.
wij doen in mei iets vergelijkbaar (maar omgekeerd).
De afstand Washington-Miami leek ons te veel van het goede voor twee weken. Er valt heel wat te zien, maar dan hadden we de indruk dat het iets te gehaast ging worden.
Onze oplossing: binnenlandse vlucht naar Atlanta. Zo hebben we 2 weken om van Atlanta via Great Smokey Mountains, Charleston, Savannah, Ocala National Forest, Captiva, Everglades, Key West naar Miami te rijden.
Bijkomend voordeel: bij Alamo betaal je geen one way kosten tussen Georgia (Atlanta) en Florida.
Ik zeg er wel bij dat we geen pretparken doen en dus Orlando overslaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6421 Weergaves
-
Laatste bericht door Laura_Amerika
-
- 1 Reacties