Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Yankees
Tickets Yankees
Hoi Allemaal!
Ik heb even een vraagje..
Ik ga begin mei naar New York! En ik heb kaartjes voor 9 mei New York Yankees - Tampa Bay Rays.
We zitten in vak 420B. Dit is echt het hoogste vak wat er is, maar ik kon alleen dit kiezen doordat ik 6 tickets naast elkaar nodig had.
http://www.allvenuetickets.com/ResultsT ... a+Bay+Rays
Ik vraag mij af of je het hier een beetje kan zien? En of het ook een gezellige sfeer is zo hoog?
Het lijkt mij dat je de sfeer meer meemaakt als je wat lager zit, of is dit niet het geval?
Ik hoop dat er mensen zijn die wel eens bij een wedstrijd zijn geweest en ervaringen kunnen delen
Bedankt! (Y)
Ik heb even een vraagje..
Ik ga begin mei naar New York! En ik heb kaartjes voor 9 mei New York Yankees - Tampa Bay Rays.
We zitten in vak 420B. Dit is echt het hoogste vak wat er is, maar ik kon alleen dit kiezen doordat ik 6 tickets naast elkaar nodig had.
http://www.allvenuetickets.com/ResultsT ... a+Bay+Rays
Ik vraag mij af of je het hier een beetje kan zien? En of het ook een gezellige sfeer is zo hoog?
Het lijkt mij dat je de sfeer meer meemaakt als je wat lager zit, of is dit niet het geval?
Ik hoop dat er mensen zijn die wel eens bij een wedstrijd zijn geweest en ervaringen kunnen delen
Bedankt! (Y)
Re: Tickets Yankees
Voor kaartjes moet je op Ticketmaster.com of Stubhub.com zijn. Vergeet die allvenuetickets maar, dat is een onofficiele zwarthandelaar.
Serieus? Ik heb daar al kaarten besteld en ze zijn binnen??
Heb ik nu nepkaarten gekocht?
Kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Dat risico bestaat, maar het hoeft niet. Wel kan het zijn dat je meer betaald hebt dan op het kaartje staat.
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hadden tickets besteld via Stubhub, plaats 331. Dus ook helemaal bovenin, maar prima plaatsen. Wij konden het allemaal goed zien, en er hangen grote schermen waar je het op kunt zien.
.
De sfeer beleef je ook bovenin helemaal mee.
De sfeer beleef je ook bovenin helemaal mee.
Zijn volgens mij plaatsen recht achter de thuisplaat. Wel hoog maar wel een goed overzicht. Ik heb in het oude Yankees stadion ook een paar wedstrijden vanaf de bovenste ring gezien, niets mis mee. Sfeer is overal in het stadion hetzelfde.
Oke bedankt! Ik ben erg benieuwd..
Hopelijk heb ik dan echt kaarten! Ze zien er wel echt uit maarja..
Als ik teveel betaald heb dan kan ik daar nog mee leven, maar ik zou t niet tof vinden als ik voor het stadion sta en de kaarten blijken vals te zijn
Hopelijk heb ik dan echt kaarten! Ze zien er wel echt uit maarja..
Als ik teveel betaald heb dan kan ik daar nog mee leven, maar ik zou t niet tof vinden als ik voor het stadion sta en de kaarten blijken vals te zijn

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zoals je ziet op de onderstaande foto's zaten wij ook vrij hoog, 1 ring lager dan jullie kaarten. Toch is het goed te zien. In principe wilden wij ook kaartjes voor een lagere ring maar die waren ter plekke niet verkrijgbaar of te duur. Toen heb ik van iemand die kaartjes over had...deze tickets gekocht (zie foto).
Volgens mij zijn er ook e-tickets in omloop die je zelf kan uitprinten. Ga gewoon lekker heen en geniet van het sfeertje, volgens mij zal je er geen spijt van krijgen. Wij hadden er toen ook erg van genoten.

Hier wat sfeer foto's van ons bezoek aan NYY vs Los Angeles Angels op 20 juli 2010, section 311, row 6, seat 4:

Volgens mij zijn er ook e-tickets in omloop die je zelf kan uitprinten. Ga gewoon lekker heen en geniet van het sfeertje, volgens mij zal je er geen spijt van krijgen. Wij hadden er toen ook erg van genoten.

Hier wat sfeer foto's van ons bezoek aan NYY vs Los Angeles Angels op 20 juli 2010, section 311, row 6, seat 4:

Ziet er heel cool uit die fotos!
Wel rustig! Maar dit is zeker tijdens het inspelen?
Onze tickets zien er hetzelfde uit als die van jou, dus dat zal wel goed zitten dan:)

Wel rustig! Maar dit is zeker tijdens het inspelen?
Onze tickets zien er hetzelfde uit als die van jou, dus dat zal wel goed zitten dan:)
Ik kan al het bovenstaande beamen. Wij zaten ook helemaal bovenin achter de thuisplaat en we hebben ons prima vermaakt!
De sfeer is zoals eerder genoemd prima. Ik vond het juist wel gaaf om helemaal bovenaan te zitten dan heb je in ieder geval een mooi uitzicht over het veld
De sfeer is zoals eerder genoemd prima. Ik vond het juist wel gaaf om helemaal bovenaan te zitten dan heb je in ieder geval een mooi uitzicht over het veld

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
De bovenste 2 foto's waren tijdens de wedstrijd en de onderste 2 foto's waren voor de wedstrijd.Jacky010 schreef:Wel rustig! Maar dit is zeker tijdens het inspelen?
De foto's tijdens de wedstrijd heb ik vrij laat in de wedstrijd genomen en toen werd het rustiger omdat de Yanks achter stonden en dan verlaten veel mensen het stadion vroegtijdig. Bovendien zijn niet alle wedstrijden altijd uitverkocht, dat ligt aan de populariteit van de tegenstander.
Alle tickets worden bij de ingang gescand op echtheid...op de achterkant van het kaartje staan alle voorwaarden van het kaartje opgesomd.
Veel plezier bij de Yanks!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9649 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-