Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
suggesties verblijf New York
suggesties verblijf New York
Hallo allemaal,
Wij gaan in de zomer vooraf aan ons rondje zuid west 3 nachten naar New York.
Hotels zijn er zoveel dat wij door de bomen het bos niet meer zien.
We zijn met 2 volwassenen en 2 tieners van 18 en 16.
Wie heeft er een mooie ( hotel/BB?appartement ) ervaring in New York ? Het liefs natuurlijk een beetje betaalbaar voor zoover dit in New York mogelijk is ?
Wij gaan in de zomer vooraf aan ons rondje zuid west 3 nachten naar New York.
Hotels zijn er zoveel dat wij door de bomen het bos niet meer zien.
We zijn met 2 volwassenen en 2 tieners van 18 en 16.
Wie heeft er een mooie ( hotel/BB?appartement ) ervaring in New York ? Het liefs natuurlijk een beetje betaalbaar voor zoover dit in New York mogelijk is ?
Re: suggesties verblijf New York
ik heb altijd in new york in een hostel geslapen dan moet ik wel zeggen dat ik wel met vrienden daar ben geweest. Dus dat maakt het wel anders want als ik met mijn vrouw ga dan zal ik het niet snel doen.
Maar ik heb de laaste keer in een hostel geslapen op w 60th st echt 200m naast colubus circle echt een perfecte plek want de starbucks zit er praktisch naast en de metro ook! Wij hebben toen een kamer geboekt voor 6 personen (3 stapelbedden) en een eigen wc/douche op de kamer.Ik moet wel zeggen het was niet echt helemaal schoon maar ik geloof dat wij 18 euro p.p per nacht hadden betaald en dat in hartje new york!!
http://www.hostelworld.com/hostels/New-York. Of anders kan je kijken op jazzinthepark.com die hebben 4 pers kamers
Het is maar een idee hoor!!!
Succes
Maar ik heb de laaste keer in een hostel geslapen op w 60th st echt 200m naast colubus circle echt een perfecte plek want de starbucks zit er praktisch naast en de metro ook! Wij hebben toen een kamer geboekt voor 6 personen (3 stapelbedden) en een eigen wc/douche op de kamer.Ik moet wel zeggen het was niet echt helemaal schoon maar ik geloof dat wij 18 euro p.p per nacht hadden betaald en dat in hartje new york!!
http://www.hostelworld.com/hostels/New-York. Of anders kan je kijken op jazzinthepark.com die hebben 4 pers kamers
Het is maar een idee hoor!!!
Succes
1999 NY, NV, UT, CO, AZ, CA, IL
2001 FL
2003 NV, UT, CO, WY, CA, AZ
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
Jimmy, Bedankt voor je reactie ! Een hostel was niet helemaal het idee .
Maar ik ga toch even kijken
Maar ik ga toch even kijken

Er zijn best mooi aanbiedingen te vinden om op Manhattan te verblijven. Het kost wat speurwerk, maar dat is mijn inziens wel de moeite waard. Nu zul je wel iets specifieker moeten zijn met wat je zoekt, willen jullie een appartement, of een B&B of een hotel? Dat zijn nogal verschillen!
Zelf hebben wij diverse malen op verschillende manier verbleven en ook geboekt.
Ben je bekend met Hotwire? Hier kun je ook kamers krijgen voor 4 personen. In dit topic staat een uitgebreide uitleg: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=33896
Zelf hebben wij diverse malen op verschillende manier verbleven en ook geboekt.
Ben je bekend met Hotwire? Hier kun je ook kamers krijgen voor 4 personen. In dit topic staat een uitgebreide uitleg: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=33896
Ik ben er ook niet echt een fan van hoor. Maar in new york ben ik toch altijd wel buiten en is een hotel/hostel echt alleen maar om te slapen en dan om in een duur hotel te zitten vind ik dan zonde van het geld. en de kamers van jazzonthepark vond ik wel prima en erg goed!
Grt
Grt
1999 NY, NV, UT, CO, AZ, CA, IL
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
via airbnb.com en homeaway.com kun je bij particulieren kamers of een heel appartement huren, doorgaans goedkopers dan een hotel en je hebt meer ruimte (eigen keuken bv, kan je daar ontbijten, scheelt ook wat)
wij hebben het zelf nog niet geprobeerd, maar gaan dit wel volgend jaar doen wanneer we naar NY gaan
wij hebben het zelf nog niet geprobeerd, maar gaan dit wel volgend jaar doen wanneer we naar NY gaan
Hotwire vind ik lastig , maar dit is waarschijnlijk omdat ik er niet bekend mee ben.Wij zoeken een hotel of app is ook prima.
Ik heb zelf ook al veel gespeurd en best wel leuke hotels gevonden maar kan geen keuze maken.
Dus vandaag mijn vraag of iemand een hotel kende waar hij erg entousiast over is.
Ik moet wel zeggen dat de meeste hotels op de 800-850 euro ( 3 nachten) uitkomt en dat is best aan de prijs.
Nu kan ik het waldorf Astoria boeken voor 850 maar ik twijfel omdat de bedden erg klein lijken . En is dit niet vergaande glorie. de meningen zijn hier erg verschillend over.
Ik heb zelf ook al veel gespeurd en best wel leuke hotels gevonden maar kan geen keuze maken.
Dus vandaag mijn vraag of iemand een hotel kende waar hij erg entousiast over is.
Ik moet wel zeggen dat de meeste hotels op de 800-850 euro ( 3 nachten) uitkomt en dat is best aan de prijs.
Nu kan ik het waldorf Astoria boeken voor 850 maar ik twijfel omdat de bedden erg klein lijken . En is dit niet vergaande glorie. de meningen zijn hier erg verschillend over.
Wij hebben nu geboekt voor hotel Ramada Jersey city, via Ebookers.
Nog redelijk betaalbaar en Manhattan is goed met de bus/ metro te bereiken. We hebben 2 kamers geboekt voor 4 nachten met ontbijt / internet voor €800 in juli 2013.( all in , 4 volw.)
Nog redelijk betaalbaar en Manhattan is goed met de bus/ metro te bereiken. We hebben 2 kamers geboekt voor 4 nachten met ontbijt / internet voor €800 in juli 2013.( all in , 4 volw.)
Het Gershwin hotel vind ik zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteitverhouding en een hele mooie locatie: midden in in het centrum (5th Ave/27th Street), metro goed bereikbaar etc.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hebben twee keer in het Millennium Broadway Hotel gezeten. Erg goed bevallen, prima locatie, gelijk om de hoek van Times Square. Veel haltes van de metro in de buurt. Mooie kamers.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Ik heb al 2 keer in de Country Inn and Suites in Long Island City geslapen en dat beviel me heel goed. Vlakbij Manhattan en kamers met uitzicht op de NY skyline.
2 weken geleden verbleven wij in het Holiday Inn Midtown 57th Street.
Kortbij Columbus circle.
Goed hotel.
Kortbij Columbus circle.
Goed hotel.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hier ook een liefhebber van Millennium Broadway, echt een super locatie en heel veel binnen loop afstandWij hebben twee keer in het Millennium Broadway Hotel gezeten. Erg goed bevallen, prima locatie, gelijk om de hoek van Times Square. Veel haltes van de metro in de buurt. Mooie kamers.
Millenium zegt nu al dat ze is uitverkocht ( voor een 4 perso kamer), ik ga de rest ook bekijken. Bedankt allemaal voor de tips !
Ik heb 2 x in het Herald Square hotel geslapen en dat beviel prima. Goede ligging, prima bedden en redelijk betaalbaar.
ff gekopieerd wat ik eerder in een ander topic schreef:
Cosmopolitan beviel zo goed dat ik er 2x ben verbleven, in 2006 en 2008. Hotel is erg schoon, kamers zijn klein, maar met eigen badkamer. Zorg dat je een kamer in de buitenring krijgt, anders heb je last van de loeiende ventilatoren die in de binnenring staan.
Voor de deur van het hotel vind je een groot metrostation waar verschillende lijnen samenkomen, daarvandaan kun je alle kanten op.
Onder het hotel zit een Starbucks met ernaast het Cosmo cafe, waar je heerlijk kan eten voor weinig. De eigenaar Graig is een ontzettend aardige vent die je prachtige verhalen kan vertellen over de stad.
Hotel is gewoon goed, maar de lokatie en het Cosmo café maakten het voor ons top.
http://www.cosmohotel.com/default.aspx? ... gc1166k114 Prijs is 230 dollar per nacht geloof ik.
Volgende maand verblijven mijn broertje en ik in The Pod hotel, dit is met gedeelde badkamers. Krijgt goede reviews en is relatief goedkoop.
http://www.thepodhotel.com/
Cosmopolitan beviel zo goed dat ik er 2x ben verbleven, in 2006 en 2008. Hotel is erg schoon, kamers zijn klein, maar met eigen badkamer. Zorg dat je een kamer in de buitenring krijgt, anders heb je last van de loeiende ventilatoren die in de binnenring staan.
Voor de deur van het hotel vind je een groot metrostation waar verschillende lijnen samenkomen, daarvandaan kun je alle kanten op.
Onder het hotel zit een Starbucks met ernaast het Cosmo cafe, waar je heerlijk kan eten voor weinig. De eigenaar Graig is een ontzettend aardige vent die je prachtige verhalen kan vertellen over de stad.
Hotel is gewoon goed, maar de lokatie en het Cosmo café maakten het voor ons top.
http://www.cosmohotel.com/default.aspx? ... gc1166k114 Prijs is 230 dollar per nacht geloof ik.
Volgende maand verblijven mijn broertje en ik in The Pod hotel, dit is met gedeelde badkamers. Krijgt goede reviews en is relatief goedkoop.
http://www.thepodhotel.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 5662 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-