Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1ste keer NY
1ste keer NY
Hoi iedereen
Ik ben een meisje van 22 jaar uit BE. Ik en mijn vriend zijn al een paar keer op reis geweest, heel gewone reizen hoor (Mallorca, Djerba,etc). Maar nu wil ik toch wel eens iets met meer spectakel en ik denk dat New York daar ideaal voor is.
Maar ik heb dus totaal geen idee over hoe hieraan te beginnen. Stap ik ook gewoon naar een reisbureau en boek ik daar een volledig pakket (Jetair of zo want Neckermann doet dit precies niet) of probeer ik alles zelf te regelen?
Weten jullie mss ook van groepsreizen (korte citytrips) die georganiseerd worden naar New York, want ik denk dat mijn vriend niet echt voorstander is van mijn nieuwste ideetje...
Hoeveel moet ik ook rekenen voor een paar dagen NY (vlucht en hotel voor een dag of 4-5)?
Alvast bedankt!
Groetjes,
S
Ik ben een meisje van 22 jaar uit BE. Ik en mijn vriend zijn al een paar keer op reis geweest, heel gewone reizen hoor (Mallorca, Djerba,etc). Maar nu wil ik toch wel eens iets met meer spectakel en ik denk dat New York daar ideaal voor is.
Maar ik heb dus totaal geen idee over hoe hieraan te beginnen. Stap ik ook gewoon naar een reisbureau en boek ik daar een volledig pakket (Jetair of zo want Neckermann doet dit precies niet) of probeer ik alles zelf te regelen?
Weten jullie mss ook van groepsreizen (korte citytrips) die georganiseerd worden naar New York, want ik denk dat mijn vriend niet echt voorstander is van mijn nieuwste ideetje...
Hoeveel moet ik ook rekenen voor een paar dagen NY (vlucht en hotel voor een dag of 4-5)?
Alvast bedankt!
Groetjes,
S
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: 1ste keer NY
Vlucht: 300 - 500 euro ppDotke schreef:Hoeveel moet ik ook rekenen voor een paar dagen NY (vlucht en hotel voor een dag of 4-5)?
Hotel: 100 - 150 dollar per kamer / nacht
Tel er nog eten en een metrokaartje bij ($7 per dag / per persoon) en je kunt wel een schatting maken...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Manhatten is niet zo groot...
Een georganiseerde groeps reis is totaal niet nodig. Een leuk programma is makkelijk zelf te maken.
Je kunt bijvoorbeeld kijken op http://www.bigapplegreeter.org Daar kun je een afspraak maken met een new yorker die je de stad laat zien.
Mocht je nog vragen hebben over NY, laat het me even weten.
Een georganiseerde groeps reis is totaal niet nodig. Een leuk programma is makkelijk zelf te maken.
Je kunt bijvoorbeeld kijken op http://www.bigapplegreeter.org Daar kun je een afspraak maken met een new yorker die je de stad laat zien.
Mocht je nog vragen hebben over NY, laat het me even weten.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
geen georganiseerde reis doen hoor
NY is veel te leuk om aan een programma vaste te zitten
enne...je kan toch gewoon naar een reisbureau gaan?
een reisje naar NY boeken is niet veel anders dan naar Mallorca hoor.
Zou wel een pakketreis nemen (dus hotel en vliegticket) dat is vaak het goedkoopste.
Of alleen een ticket en jeugdherberg boeken
NY is veel te leuk om aan een programma vaste te zitten
enne...je kan toch gewoon naar een reisbureau gaan?
een reisje naar NY boeken is niet veel anders dan naar Mallorca hoor.
Zou wel een pakketreis nemen (dus hotel en vliegticket) dat is vaak het goedkoopste.
Of alleen een ticket en jeugdherberg boeken
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoi,
Ik ben afgelopen december naar NY geweest en had een losse vlucht omdat ik vanuit Houston kwam en mijn vriend vanuit Amsterdam. Zijn ticket kostte 400 euro geboekt bij D-reizen, incl luchthavenbelasting ed.
Wij hebben een hostel geboekt voor 8 nachten en dat kostte 30 dollar per persoon per nacht. Alle maaltijden namen wij zelf ergens.....lekker onderweg bij Dunkin Donuts, MC Donalds, Subway, een knus restaurantje, enz.
De metrokaart kostte 21 dollar voor 7x 24 uur.
Wij hebben heel veel gezien en gedaan en allemaal zonder organisatie.....goed te doen hoor. Denk dat het zonde is als je aan tijdschema's vastzit.
Veel plezier.
Groetjes, Jolanda
Ik ben afgelopen december naar NY geweest en had een losse vlucht omdat ik vanuit Houston kwam en mijn vriend vanuit Amsterdam. Zijn ticket kostte 400 euro geboekt bij D-reizen, incl luchthavenbelasting ed.
Wij hebben een hostel geboekt voor 8 nachten en dat kostte 30 dollar per persoon per nacht. Alle maaltijden namen wij zelf ergens.....lekker onderweg bij Dunkin Donuts, MC Donalds, Subway, een knus restaurantje, enz.
De metrokaart kostte 21 dollar voor 7x 24 uur.
Wij hebben heel veel gezien en gedaan en allemaal zonder organisatie.....goed te doen hoor. Denk dat het zonde is als je aan tijdschema's vastzit.
Veel plezier.
Groetjes, Jolanda

Mijn eerste reis buiten Europa was NY. Had de reis gewonnen via een radio-programma waar ik een budget kreeg waar ik mee kon doen wat ik wou. Ik heb uiteindelijk maar gekozen om het te regelen via een reisbureau zodat ik nog diezelfde maand naar NY ben kunnen trekken.
Ik heb dus de vlucht en hotel laten boeken maar wat mss ook wel handig is, is het reisbureau reeds enkele afspraken laten regelen. Ik had zo een helikoptervlucht en een boottocht kunnen nemen met tickets die ik dus in zaventem kreeg. Best wel gemakkelijk zodat je ni altijd in die rijen moet staan. (Die helikoptervlucht kan ik je trouwens aanraden, kies bij voorkeur tijdens zonsondergang)
Dit kan je ook regelen voor de shuttle dienst van Newark naar je hotel. Ik herinner me daar nog serieuze rijen mensen staan terwijl wij redelijk snel de bus in konden.
mvg
Ik heb dus de vlucht en hotel laten boeken maar wat mss ook wel handig is, is het reisbureau reeds enkele afspraken laten regelen. Ik had zo een helikoptervlucht en een boottocht kunnen nemen met tickets die ik dus in zaventem kreeg. Best wel gemakkelijk zodat je ni altijd in die rijen moet staan. (Die helikoptervlucht kan ik je trouwens aanraden, kies bij voorkeur tijdens zonsondergang)
Dit kan je ook regelen voor de shuttle dienst van Newark naar je hotel. Ik herinner me daar nog serieuze rijen mensen staan terwijl wij redelijk snel de bus in konden.
mvg
-
- Amerikafan
Ik boek mijn reizen naar Amerika al jaren bij Connections:
Goede prijzen en service is top! Je kunt online of binnen springen in hun reisbureaus. Ik ga zelf naar de Connections reisbureau te Turnhout.
http://www.connections.be/nl/
Goede prijzen en service is top! Je kunt online of binnen springen in hun reisbureaus. Ik ga zelf naar de Connections reisbureau te Turnhout.
http://www.connections.be/nl/
hallo,
wij zijn vorig jaar geweest en hebben geboekt bij tui travel ( ben ook van belgie )
voor 9 dagen vliegtuig + hotel kwam dat aan 750 euro wat zeker niet veel is.
wij sliepen in het arlington hotel bij madison square park.
het is heel goed en centraal gelegen, alle metrolijnen zijn op wandelafstand en veel bezienswaardigheden ook.
indien je nog vragen stuur me gerust een pm of een reply
groeten
renaat
wij zijn vorig jaar geweest en hebben geboekt bij tui travel ( ben ook van belgie )
voor 9 dagen vliegtuig + hotel kwam dat aan 750 euro wat zeker niet veel is.
wij sliepen in het arlington hotel bij madison square park.
het is heel goed en centraal gelegen, alle metrolijnen zijn op wandelafstand en veel bezienswaardigheden ook.
indien je nog vragen stuur me gerust een pm of een reply
groeten
renaat
Ik vertrek binnen 2 weken ook naar NY, ik heb gewoon de vlucht geboekt bij Connections (heel tevreden klant ook, een maand op voorhand pas geboekt en maar 450€ betaald).
Mijn vriend uit de V.S. heeft het hotel geregeld omdat ik toen nog geen VISA-kaart had, bij het hotel heeft hij ook ineens een NY-pass gekocht waarmee je al een hoop musea kunt bezoeken.
Mijn vriend uit de V.S. heeft het hotel geregeld omdat ik toen nog geen VISA-kaart had, bij het hotel heeft hij ook ineens een NY-pass gekocht waarmee je al een hoop musea kunt bezoeken.
Ik ga binnenkort ook voor de 1e keer naar NY
Beetje duur reisje maarja je moet er wat voor over hebben
Ik heb gewoon bij het plaatselijke reisbureau geboekt
Kan nu al niet wachten
Ik heb vandaag trouwens zo een newyorkpass via de site van de gelijknamige pass *besteld* en gekozen om hem op te halen in NY zelf
Na betaling kreeg ik een e-mail
Moet ik die email uitprinten en mee nemen naar NY?
Ohja
Het gaat om deze mail
Beetje duur reisje maarja je moet er wat voor over hebben

Ik heb gewoon bij het plaatselijke reisbureau geboekt
Kan nu al niet wachten

Ik heb vandaag trouwens zo een newyorkpass via de site van de gelijknamige pass *besteld* en gekozen om hem op te halen in NY zelf
Na betaling kreeg ik een e-mail
Moet ik die email uitprinten en mee nemen naar NY?
Ohja
Het gaat om deze mail
Thank you for your order
Please print this voucher and take it to Planet Hollywood Times Square to receive your pass(es).
1540 Broadway at 45th Street
New York, NY 10036
Please visit the street maps section on http://www.newyorkpass.com for a map of the location.
This voucher confirmation is required to pick up your purchase.
Your order cannot be claimed without this voucher.
Order Reference: NYP4812
Items Purchased: 2 x 7-Day Adult Pass (Special Promo) ($129.60 each)
plus 2 free guide book(s)
Delivery Type: None - Collect Pass(es) in New York
Sub Total: $259.20
Delivery: $0.00
Order Total: $259.20
Billing Address
Netherlands
Tel: *********
Referral Code: nyp10pc3
Planet Hollywood (Times Square) Opening Times
Sunday - Thursday: 10am-12am
Friday and Saturday 10am-1am.
Hours subject to change. Please contact Planet Hollywood at 212.333.7827 to confirm operating hours and holiday closings
Please note your New York Pass is non-transferable and non-refundable.
This voucher is valid for use 12 months from the date of purchase
Planet Hollywood (Times Square) New York is ONLY a redemption point and is not a part of Leisure Pass North America.
Please direct any enquiries you may have to Leisure Pass North America Call Center (Toll Free) 1.877.714.1999
Please note: Offers are subject to change. Please check the website http://www.newyorkpass.com for latest information.

-
- Amerika-ontdekker
Als ik u was zou ik gewoon een losse ticket kopen, en daarnaast een hotel boeken, internet biedt veel mogelijkheden kijk eens op http://www.hotels.com. Als je niet het hotel via internet wild boeken kun je ook altijd even het hotel bellen, je moet echter dan wel een creditcard hebben om te boeken. Verder koop je een boekje over New York en dan plan je iedere dag een bepaalde wijk of een paar wijken, is prima te doen op die manier. Heb je geen zin om alles te lopen zijn er in New York een paar tourbussen die je kunt nemen. Kijk eens op de site van Newyorksightseeing, kun je vanaf de dak van de bus heel New York bekijken, kaartje kost 50 dollar maar is wel een paar dagen gratis en je kunt de bus in en uitstappen wanneer je wilt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1063 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 8 Reacties