Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parkeren in NY?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dutchinflorida
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Parkeren in NY?

Bericht door Dutchinflorida »

Heeft er iemand ervaring met parkeren in downntown NYC? Wij hebben kaartjes voor shows in het Beacon Theater op Broadway en in Madisson Square Garden en we gaan met de auto vanuit Parsippany????

BVD en groetjes Hein
Florida still feels like home
Hockey
Amerika-expert

Re: Parkeren in NY?

Bericht door Hockey »

Met Downtown NYC bedoel je dus Manhattan. Specifiek Lower Manhattan als ik het goed heb. Voor geheel Manhattan geldt eigenlijk dat parkeren vaak een groot probleem is en zeer duur is.
Dutchinflorida
Amerika-ontdekker
Contacteer:

We hebben inmiddels ontdekt dat je voor beide theaters plaatsen kan reserveren voor parkeerplaats gedurende een show. Dit is inderdaad niet goedkoop maar ik wil gewoon eens in Manhattan gereden hebben aangezien we bij ons laatste bezoek alles te voet gedaan hebben in Manhattan. Onze auto stond toen op Staten Island vanwaar we de gratis Ferry hebben genomen, iets wat ik trouwens iedereen kan aanraden.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Als je de Lincoln Tunnel uitkomt vanuit NJ en recht door rijdt, rij je zo een garage binnen op 42nd street. Ik heb daar vaak de auto gestald en dan de rest te voet of eventueel met een taxi gedaan (je bent tenslotte een avondje uit). Niet goedkoop ($30 - $40 voor een avond), maar dat is parkeren nergens in Manhattan. Tenzij je veel geluk hebt en een gaatje kunt vinden in een zijstraat.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

misschien heb je hier wat aan?
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... _York.html
dit is de 'best parking' van New York:
http://nyc.bestparking.com/

er staan meer van dit soort draadjes op tripadvisor
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Dutchinflorida
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Hee bedankt voor de tip Bennogr. Het tarief maakt me niet zo heel veel uit, het gaat me meer om de gunstige ligging en 42nd ligt erg gunstig.
Dutchinflorida
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Meyem ook bedankt, ook al hadden we zelf Tripadvisor al geraadpleegd toch wordt alle informatie zeer gewaardeerd.
Betty
Amerikafan

Bericht door Betty »

Je kan altijd makkelijk een parking uitzoeken op de websites van de 3 grote ketens die parkinggarages hebben.
Central parking,Icon parking en Fast parking.
Probeer zeker ook NCY parking coupons te googlen en je kan dan alvast een coupon uitprinten. Dikwijls betaal je maar de helft of soms nog minder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer