Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Buurt Washington
Buurt Washington
Hoi,
Op onze laatste dag voor Washington rijden wij de Skyline Drive af. Nu vraag ik mij af wat de leukste plaats is om die avond te logeren ?
Het liefst niet te ver van Washington, want om 8u s'morgens moeten we de auto inleveren bij Reagon Airport.
Front Royal of meer richting Woodbridge / Springfield ? Of weet iemand nog een ander leuk plaatsje in die buurt ? Petra weet jij iets ?
Thx
Op onze laatste dag voor Washington rijden wij de Skyline Drive af. Nu vraag ik mij af wat de leukste plaats is om die avond te logeren ?
Het liefst niet te ver van Washington, want om 8u s'morgens moeten we de auto inleveren bij Reagon Airport.
Front Royal of meer richting Woodbridge / Springfield ? Of weet iemand nog een ander leuk plaatsje in die buurt ? Petra weet jij iets ?
Thx
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Buurt Washington
Wij hebben een paar jaar geleden in Front Royal overnacht. Super leuke huisjes om te slapen maar de omgeving had weinig te bieden. Zou niet nog een keer mijn keuze zijn als ik in die omgeving ben.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Buurt Washington
Front Royal is leuk, Middleburg ook (ietsje verder weg). Bij Front Royal heb je ook Skyline Caverns, de moeite waard. Beiden zijn oude stadjes. Woodbridge/Springfield omgeving is ontzettend lelijk. Het zijn allemaal grote ketens en lelijke bouw langs snelwegen. Maar allen zijn nog een drie kwartier rijden naar Reagan. Ik zou leuk in Old Town Alexandria gaan logeren, allerlei leuke restaurants en winkeltjes daar en vlakbij Reagan National.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht