Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie weet een goede 7 dagen plan voor oktober?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
mmartinaud
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Wie weet een goede 7 dagen plan voor oktober?

Bericht door mmartinaud »

Hallo, wij gaan voor het eerst in oktober naar NY en wel voor 7 dagen.
Ik heb nu al zoveel gelezen op internet, en heb zelfs een boekje, maar ik weet nog steeds niet goed hoe ik e.e.a. allemaal moet inplannen.
Heeft iemand ervaring, tips?

Verder : we moeten vanaf JFK naar ons appt in West-NY. Hoe kunnen we dat het beste doen?

alvast bedankt!
mtl
Amerika-expert

Re: Wie weet een goede 7 dagen plan voor oktober?

Bericht door mtl »

Maak eerst een lijst van wat jullie willen doen en zien. Vervolgens kan je dan een mooi stappenplan maken. En wat het vervoer van JFK naar West NY betreft: kan op verschillende manieren. Per OV maar je kan ook regelen dat een busje of auto jullie er naar toe brengt. Op de website van JFK kan je onder groundtransportation alle opties zien. Kijk ook eens op googlemaps of er een metrohalte in de buurt van je verblijfs adres is.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Maak inderdaad een lijstje van alle dingen die je wilt zien. Het gemakkelijkst is om deze daarna op locatie te groeperen, zodat je niet elke dag bezig bent met heen en weer reizen. Houd verder een ook een aantal opties over voor dagen met minder lekker weer (bijvoorbeeld een museum o.i.d.), want dat kan ook gebeuren.

Gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens, er zijn talloze dagplanningen terug te vinden. Wat wel het belangrijkste van een planning is, laat hem als leidraad werken en niet als daadwerkelijk af te werken lijstje. Het is namelijk net zo leuk om een middag door een wijk te struinen, of uitgebreid ergens in het zonnetje te zitten met een broodje dan alle "highlights" van de stad gezien te hebben.
ReizenDoorAmerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door ReizenDoorAmerika »

Ik ga dit bericht volgen, want ook wij gaan in oktober, 7 dagen naar New York. Ik heb een trip New York aangemaakt op Gogobot, hier verzamel en orden ik de dingen die we (eventueel) willen zien en doen. Erg handig is het kaartje (map). Je hoeft er geen profiel aan te maken, inloggen kan ook met Twitter of Facebook. Lezen en schrijven in het nederlands, zoals hier op het AA forum is er daar niet bij, alles is in het engels. Ik gebruik het als handige planning-tool.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer