Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In de zomer overnachting van tevoren boeken?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Matjel
Amerika-ontdekker

In de zomer overnachting van tevoren boeken?

Bericht door Matjel »

Beste meer ervaren reizigers, wij gaan een rondje New York, Buffalo, Finger Lakes, Portland, Boston en misschien New York doen in juli 2014. Nu vraag ik me af of ik van tevoren alle overnachtingen moet vastleggen. Ik ben het wel van plan in Boston en New York, maar bij de natuurparken (Finger Lakes, Letchwortch Park, Adirondacks en White Mountains) zou dat dan ook moeten? We zijn met twee volwassenen en twee kinderen van 15 en 18.
Aan de ene kant geeft het rust omdat je dan niet hoeft na te denken over waar je heen hoeft, aan de andere kant ontneemt het ons ook een beetje vrijheid. Het is de eerste keer dat we zo'n rondje rijden in Amerika, dus het is spannend.

Als je nog dingen hebt die we MOETEN zien, schrijf het gerust. Maar ik lees ook veel dingen hier.
Groet Matjel
mtl
Amerika-expert

Re: In de zomer overnachting van tevoren boeken?

Bericht door mtl »

Ik zou het wel doen dat vooruit reserveren. Eventueel met de mogelijkheid gratis te annuleren. Zeker als met 4 personen reist.
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Matjel,

Voor beide opties is wat te zeggen.
In de national en State parks is het vaak aanbevolen om te reserveren.
Dit geld ook voor de steden New York en Boston. Niagara weet ik niet hoe
Druk dat is in jullie periode, maar zou me kunnen voorstellen dat het druk is.

Als je de rest van je trip ook online van tevoren boekt, kun je rustig alle
Verschillende hotels bekijken en recensies vergelijken. De tegenstanders
Zullen zeggen dat je terplekke beter kan onderhandelen. En dus goedkoper
Zit. Ook ben je vrijer in het aanpassen van je route, er ligt immers niks vast.

Als je online boekt, bij bv Expedia, kun je ook goedkoop boeken. Grote spelers
Hebben vaak afspraken met ketens en kunnen ook goedkoop. Je bent wat minder
Vrij. Al zijn er veel mensen die bv 4 dagen boeken en dan 3 daarvan annuleren
Voor de nachten dat ze er niet zijn. De meeste ketens kun je gratis annuleren.
Zo kun je toch wat flexibeler zijn.

In ons geval houden we er niet van om na een drukke dag Niagara Falls, dan nog eens
4 hotels af te moeten rijden om $ 10.00 goedkoper uit te zijn, of het risico lopen dat
Een hotel vol zit.
Wij bepalen in hoofdlijnen onze route,zoeken leuke hotels daarbij met een speling van
Een dag of 3. Zo hoef je na een lange, vermoeiende dag niet te zoeken en rij je zo
Naar je hotel. Wil je langer blijven boek je bij, en annuleer je een volgende overnachting ergens anders.

Ook zijn er mensen die kijken op priceline, hotwire naar aanbiedingen. Dat kan ook behoorlijk
Schelen in prijs. Dit zijn vaak 4 ster hotels voor een 2 ster prijs op leuke locaties.

Het is maar wat je zelf het prettigst vind. Qua prijs maakt het naar mijn idee niet veel uit.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Over dit onderwerp zijn meerdere topics volgeschreven. Dit is er een van: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=49419
Misschien goed om die ook even door te lezen.
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurentius »

Mooi overnachtingsplek voor Niagara falls ( canada) Greystone Manor benb. Wel ruim van tervoren boeken .Een superplek .
Wij hebben net 2 weken Noordoosten achter de rug . Gedeeltelijk de hotels geboekt ,gedeeltelijk niet . Moet zeggen dat ik voorstander ben om het de volgende keer maar allemaal te reserveren . Thuis heb je tijd ,op vakantie heb je minder tijd om alles uit te pluizen . Hebben dikwijls s avonds ( en soms ook overdag) aardig wat tijd verprutst aan het zoeken naar een hotel. Je wil er niet teveel tijd insteken ,en dan neem je tenslotte toch maar iets, maar of dit dan ook de allerbeste rate is ?. Nadeel is wel dat je minder flexibel bent . Annuleerbare kamers zijn dikwijls ook prijziger dus ....???
En op de weg boston /New York valt er niet zoveel te zien... dus ik zou zeggen terugvliegen vanuit Boston.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer