Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York cityPASS / 9/11 memorial
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
New York cityPASS / 9/11 memorial
Hallo allemaal!
Over 3 weken gaan mijn vriend en ik 5 dagen naar New York. Nu zitten we er aan te denken om een New York cityPASS aan te schaffen. Is het handig om deze pas al vanuit Nederland online te bestellen of kan ik deze pas ook bij een van de bezienswaardigheden aanschaffen?
Is het ook verstandig om al tickets online te bestellen voor het 9/11 memorial monument?
Is het de moeite waard om kaartjes te kopen voor de kroon van het vrijheidsbeeld?
Alvast bedankt!
Over 3 weken gaan mijn vriend en ik 5 dagen naar New York. Nu zitten we er aan te denken om een New York cityPASS aan te schaffen. Is het handig om deze pas al vanuit Nederland online te bestellen of kan ik deze pas ook bij een van de bezienswaardigheden aanschaffen?
Is het ook verstandig om al tickets online te bestellen voor het 9/11 memorial monument?
Is het de moeite waard om kaartjes te kopen voor de kroon van het vrijheidsbeeld?
Alvast bedankt!
Re: New York cityPASS / 9/11 memorial
Wij hebben de Go Select pas gebruikt. Je kan precies in de pas doen wat je wil en heb je er geen bezienswaardigheden in zitten die je eigenlijk niet wil. Het voordeel vonden wij ook dat er geen datum op de kaartjes staan dus je kan gaan wanneer je wil of ook handing met dingen die weersafhankelijk zijn. Je moet geloof ik wel binnen een jaar gebruik maken van de pas en eenmaal gebruik gemaakt moet je alles binnen een maand gebruiken. De Go Select pas koop je vooraf thuis.
We hebben vooraf kaartjes voor 9/11 memorial gekocht. Het kan zijn dat bij aankomst er geen kaartjes meer zijn ivm drukte.
We hebben vooraf kaartjes voor 9/11 memorial gekocht. Het kan zijn dat bij aankomst er geen kaartjes meer zijn ivm drukte.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 761 Weergaves
-
Laatste bericht door Rosa
-
- 2 Reacties