Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wijze van vervoer (Boston-NY-Washington-Amish)
Wijze van vervoer (Boston-NY-Washington-Amish)
Graag zou ik tips krijgen over de beste wijze van vervoer voor een reis in augustus. We willen in ieder geval Boston (niet eerder geweest), New York, Amish Country aandoen, vermoedelijk ook Washington. Overigens overwegen we ook te beginnen in Canada, in Montral of Toronto bijvoorbeeld, maar dat hangt af van wat we in Amerika zelf willen zien.
Het is de bedoeling om een week of twee weg te gaan. Vervoer zal per huurauto/trein/vliegtuig zijn. Ik ben benieuwd wat jullie ons kunnen aanraden.
Tips over de beste luchthavens/steden om op te vliegen zijn ook welkom.
Alvast dank!
Het is de bedoeling om een week of twee weg te gaan. Vervoer zal per huurauto/trein/vliegtuig zijn. Ik ben benieuwd wat jullie ons kunnen aanraden.
Tips over de beste luchthavens/steden om op te vliegen zijn ook welkom.
Alvast dank!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Wijze van vervoer (Boston-NY-Washington-Amish)
Beste cvdh,
Ik heb jouw reis per trein/bus gedaan en dat was heel prettig reizen. Ik ben alleen niet naar het Amish gebied geweest maar deze bezocht op de overdekte markt in Philadelphia.
In deze link vind je mijn reis: http://emintheusa.wordpress.com/category/usa-2013/
Groetjes!
Ik heb jouw reis per trein/bus gedaan en dat was heel prettig reizen. Ik ben alleen niet naar het Amish gebied geweest maar deze bezocht op de overdekte markt in Philadelphia.
In deze link vind je mijn reis: http://emintheusa.wordpress.com/category/usa-2013/
Groetjes!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Boston, New York, Washington, Toronto en Montreal zijn aangesloten op het Amtrak spoorwegnet. Ook rijden er diverse busmaatschappijen. Over het algemeen is bus goedkoper dan trein en vaak frequenter.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je naar het Amish gebied wilt lijkt het me handiger om een auto te huren. De charme van het gebied is juist dat je er op je gemak doorheen kunt rijden. Zie bijvoorbeeld voor ons dagje Lancaster ons 2012-verslag.
Marianne
Marianne
Dank alvast voor deze reacties! Ik ga jullie verslagen bekijken.
@mtl: ik ben niet zo'n fan van de bus, maar zag al wel dat deze een stuk goedkoper is. Hoe is de bus jou bevallen (beenruimte/stiptheid/rijgedrag)?
@mtl: ik ben niet zo'n fan van de bus, maar zag al wel dat deze een stuk goedkoper is. Hoe is de bus jou bevallen (beenruimte/stiptheid/rijgedrag)?
Heb de reis Boston, NY, Philly en Washington per trein gedaan, met Amtrak, erg tevreden over. Voor de Amish zou ik ook aanraden een auto te huren zoals Marianne al aan gaf kun je er dan rustig doorheen rijden.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik ben met de Boltbus van NYC naar Philly gegaan en dat was een hele prima bus!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het programma is als volgt geworden:
Dag 1: vliegreis naar Boston
Dag 2: Boston
Dag 3: Boston
Dag 4-8: New England
Dag 9: per trein van Boston-New York
Dag 10-12: New York (zijn we al eerder geweest)
Dag 13: New York-Lancaster e.o.
Dag 14: Lancaster/bezoek Amish
Dag 15: naar Washington
Dag 16: Washington
Dag 17: Washington en einde dag terugvlucht
Dag 18: aankomst in Nederland
We willen vanaf dag 4 een auto huren om in New England rond te rijden. Het plan is een of twee hotels te zoeken voor die periode, vanuit waar we de omgeving kunnen verkennen.
Tussen NY en Washington willen we een auto huren. Helaas zal dit resulteren in een hoge huurprijs, omdat de meeste verhuurbedrijven per week aantrekkelijke tarieven hebben.
Mocht iemand nog specifiek voor deze locatie goede tips voor autohuur hebben (anders dan de algemene tips die op het forum al te vinden zijn), hoor ik graag.
Dag 1: vliegreis naar Boston
Dag 2: Boston
Dag 3: Boston
Dag 4-8: New England
Dag 9: per trein van Boston-New York
Dag 10-12: New York (zijn we al eerder geweest)
Dag 13: New York-Lancaster e.o.
Dag 14: Lancaster/bezoek Amish
Dag 15: naar Washington
Dag 16: Washington
Dag 17: Washington en einde dag terugvlucht
Dag 18: aankomst in Nederland
We willen vanaf dag 4 een auto huren om in New England rond te rijden. Het plan is een of twee hotels te zoeken voor die periode, vanuit waar we de omgeving kunnen verkennen.
Tussen NY en Washington willen we een auto huren. Helaas zal dit resulteren in een hoge huurprijs, omdat de meeste verhuurbedrijven per week aantrekkelijke tarieven hebben.
Mocht iemand nog specifiek voor deze locatie goede tips voor autohuur hebben (anders dan de algemene tips die op het forum al te vinden zijn), hoor ik graag.
Wij zijn vorig jaar gestart in NY.
Trein NY- Boston
Auto Boston, cape cod, Vermont, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington
Trein Washington- Philadelphia
Trein Philadelphia- NY
Met de trein van NY naar Washington is prima te doen, kaartje voor de trein is niet heel duur in de regel, vooraf reserveren is wel erg handig
Lancaster (Amish) kan je vanuit Washington of eventueel Philadelphia bezoeken, het is wel een stuk rijden, wij hebben er een dag over gedaan om van Pittsburgh via Lancaster naar Washington te rijden.
Trein NY- Boston
Auto Boston, cape cod, Vermont, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington
Trein Washington- Philadelphia
Trein Philadelphia- NY
Met de trein van NY naar Washington is prima te doen, kaartje voor de trein is niet heel duur in de regel, vooraf reserveren is wel erg handig

Lancaster (Amish) kan je vanuit Washington of eventueel Philadelphia bezoeken, het is wel een stuk rijden, wij hebben er een dag over gedaan om van Pittsburgh via Lancaster naar Washington te rijden.
2005 Miami
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht