Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betaalbaar hotel Washington DC met goede openbaar vervoerconnectie

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
hroolvink
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 30

Betaalbaar hotel Washington DC met goede openbaar vervoerconnectie

Bericht door hroolvink »

Wellicht is het navolgende vaker gevraagd op het forum maar ik kon het zo snel niet vinden.
We zijn op zoek naar een betaalbaar hotel met goede openbaar vervoer verbinding naar de bezienswaardigheden van Washington DC. Betaalbaar voor ons is tot ca €100-110. Ben geschrokken van de prijzen. A 21/9 en V 24/9 3 nachten.

Alvast bedankt.

Harry
mtl
Amerika-expert

Re: Betaalbaar hotel Washington DC met goede openbaar vervoerconnectie

Bericht door mtl »

Ik heb begrepen dat er precies op die data een grote beurs is in Washington DC. The Namics Convention of zo.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Grappig zelfde periode zit ik er ook :mrgreen:
Ik heb een hotel in Tysons Corner via Priceline, 67 dollar ex

Dichtbij de nog te open Silverline. Dit gebeurt hopelijk deze zomer.

Via Hotwire zag ik nu wel een 3* hotel voor rond de 110 euro. Area Dupont Circle.
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door beabert »

In weekend zijn hotels veel goedkoper dan in de week . Daar kan je dus al veel voordeel mee doen .
Vorig jaar via Hotwire geboekt( secret deal) . Mooie prijs ( september /weekend) Hyatt hotel in Arlington 4* ik dacht rond de 70 euro . De metro was op 50 m lopen .Ideaal . Ik heb idee dat je bij hotwire ook niet te vroeg moet boeken ,maar ook niet te laat . regelmatig de prijzen in de gaten houden. Arlington is een prima gedeelte om te zitten .
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Zelf heb ik geslapen in het Homewood Suites by Hilton voor 2 kamers (suites, met aparte badkamer, keuken met alles er op en er aan, ontbijt en avondeten) en 3 nachten betaalden wij iets minder dan 700 euro. (in het totaal dus 115 euro per nacht) Er zijn voldoende metrohaltes in de buurt om overal naartoe te gaan. Wij zijn er mee naar bijvoorbeeld het Pentagon, Arlington cemetary en de Washington Zoo geweest met het openbaar vervoer vanuit ons hotel.
John V
Amerikafan

Bericht door John V »

Hampton Inn & Suites Reagan National Airport heft zo te zien in die periode voldoende betaalbare kamers. Hotel ligt tegenover het metrostation in Crystal City en in een omgeving met veel restaurants en barretjes. Op zich een prima hotel met gratis Internet en ontbijt en een geode uitvalsbasis voor DC en omgeving.
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Voor Washington DC hadden wij een hotel geboekt in Alexandia. Daar zijn, ook in jou pricerange en gewenste periode, voldoende hotels beschikbaar met metro-verbinding op loopafstand. Keuze genoeg dus.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

Ik houd dit topic even in de gaten! In welke wijken/buurten moet je absoluut NIET zitten?
lost95
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door lost95 »

clp90 schreef:Ik houd dit topic even in de gaten! In welke wijken/buurten moet je absoluut NIET zitten?
Rule of thumb is hoe verder je ten oosten/Zuidoost van het capitool komt hoe slechter het wordt.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ik zou altijd proberen om zo dicht mogelijk bij de Washington Mall te verblijven.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Er zit toch ook wel evolutie in de wijken. In 2001 was ik in Columbia Heights, toen niet zo een beste buurt. Vorig jaar vertelde men mij dat deze buurt een zeer positieve evolutie heeft gemaakt.

Ik zie niet in waarom je per sé nabij de Mall moet zitten om te logeren. De beste plaatsen zijn gewoon deze waar je dicht bij een metrostation zit en dat kan in Alexandria of zelfs verder in Fairfax County.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Wij zaten in Bethesda in het Hyatt pal boven de subway (gewonnen met priceline). Ideaal !
vonniez2807
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door vonniez2807 »

Ik heb gekozen voor Homewood Suites in Springfield (Virginia) omdat dit hotel hele goede recensies heeft en relatief goedkoop is. Via de metro in Springfield is het met de blue line 40 minuten naar hartje Washington :thumbup:
lost95
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door lost95 »

Marcopstal schreef:Er zit toch ook wel evolutie in de wijken. In 2001 was ik in Columbia Heights, toen niet zo een beste buurt. Vorig jaar vertelde men mij dat deze buurt een zeer positieve evolutie heeft gemaakt.

Ik zie niet in waarom je per sé nabij de Mall moet zitten om te logeren. De beste plaatsen zijn gewoon deze waar je dicht bij een metrostation zit en dat kan in Alexandria of zelfs verder in Fairfax County.

Klopt. Het is een redelijk veilige buurt, maar je moet natuurlijk wel alert zijn (maar dat geldt ook als je naar Amsterdam centraal gaat).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer