Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in centrum new york of queens

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
iluvatoq
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Hotel in centrum new york of queens

Bericht door iluvatoq »

Normaal word deze week alles vastgelegd van vliegtuig en hotel .
maar we zijn er nog niet uit hoe we het gaan doen van hotel.

We hebben ons oog laten vallen op dit holel in queens
http://www.zhotelny.com/

ligt niet zo ver maar het word iedere dag pendelen naar het centrum .
Prijs is rond de 1100 euro voor ons verblijf
14-22 nov

Nu vroeg ik me af of we mss niet beter zouden zijn om rond times square iets te boeken mits iets meer te betalen
maar dan moeten we niet over en weer iedere dag .

Moet wel zeggen in queens het hotel heeft een heel schoon uitzicht :)

Heb er nu geen idee van hoeveel het zou kosten om iedere dag over en weer te gaan .
En hoe dit is met bus of taxi ....
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Hotel in centrum new york of queens

Bericht door Rachel. »

In NYC doe je het meeste met de metro en als je er een week zit zou ik sowieso een metrokaart voor een week aanschaffen, dus het pendelen hoeft niet zoveel te kosten, hoewel Queens geen geweldige wijk is om laat in de avond rond te lopen. Afhankelijk van waar in Queens/Manhattan je wil zijn kost pendelen je denk ik rond de 30-60 minuten, maar het is alweer een jaar geleden dat ik er was, andere forumleden hebben vast een betere schatting. Ik weet niet of je eerder in New York bent geweest, maar Queens is echt buiten het centrum, toen ik er voor het eerst kwam dacht ik dat het allemaal wel mee zou vallen omdat het de wijk direct naast Manhatten is, maar niet dus. Queens heeft een hele andere feel.

Wanneer je van plan bent dagelijks met een taxi te pendelen tussen Queens en Manhattan lopen je kosten fors op en ben je al snel beter af met een verblijf in Manhattan.

Uiteindelijk kun je de afweging alleen zelf maken natuurlijk; vind je het belangrijk volop in het drukke New York te zitten en niet erg daarvoor iets meer te betalen, of voel je je oncomfortabel 's avonds laat in de metro, ga voor Manhattan. Vind je het belangrijk minder te betalen en niet erg dagelijks reistijd te spenderen aan pendelen, ga voor Queens.
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Oh ja, bovendien is een taxi, afhankelijk van het tijdstip, weinig sneller dan de metro. Wanneer je komt vast te zitten in het verkeer ben je lopend beter af.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Mooi hotel maar ik vind het nogal ver van de dichtsbijzijnde metrohaltes. Ik sliep begin dit jaar in de Sleep Inn Long Island City. Vlakbij de metro en betaalbaar. Een andere aanrader is de Country Inn & Suites in Long Island City. Met de metro ben je zo in manhattan.
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Ik heb geen ervaring met hotels de niet op Manhattan liggen maar zit veel op het forum en weet dat er heel veel goede hotels rondom Manhattan en op reisafstand liggen. Je zal vast nog wel reactie krijgen van die ervaringsdeskundigen. Of overweeg een AirBnB..hoewel er zeker in NY voldoende discussie is rondom een AirBnb en het concept is het zeker iets wat je in je overwegingen mee zou moeten nemen...Ik heb zelf (nog) geen ervaring en ga komende september die ervaring opdoen (zie ook dit :http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=9&t=54736).
Met name de sfeer " kwijt raken" door verder weg te gaan zitten zou jammer zijn...Na een dag NY beleven is het echt vet om zo vanuit die vibe je hotel in te lopen en om in de ochtend die sfeer zo weer op te pakken is onbeschrijfelijk...
Fijne vakantie en succes met besluiten..
Grote Amerika fan
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Of goed zoeken in de bekende hotelboekingsites. Soms is er een leuke deal voor hotels in manhattan.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Volgens de MTA (het openbaar vervoer in New York) ben je in 18 minuten van je hotel op Times Square, je loopt 0,7 mijl naar de halte van de ondergrondse (7 minuten zeggen ze) en dan met de E of de M naar Port Authority (42e straat en 8e Avenue) of Bryant Park (42e straat en 6th Ave) Times Square is 42e straat/7th Avenue.

Voer je bestmming en vertrekpunten in op http://tripplanner.mta.info/MyTrip/ui_w ... anner.aspx dan krijg je precieze uitleg hoe je overal kunt komen.

Buurt is aan het opkomen (zegt het hotel zelf) en ik geloof dat ook. Ze hebben ook een mooi dakterras, als je er op 4 juli bent, dan kun je daarvandaan mooi het vuurwerk zien. Anders kun je er de lichtjes van Manhattan zien.

Dit is niet echt diep in Queens (waar er wel straten zijn waar je liever niet komt), maar vlak bij Manhattan. Taxi's zijn niet nodig, alleen 's avonds laat net doen alsof je in Amsterdam of Rotterdam op het stationsplein loopt. Dus niet dronken waggelen, geen grote camera's op je buik of dure juwelen en grote gouden kettingen om je nek.

En: dit hotel ligt in een echter deel van New York dan al dat toeristisch gedoe rond Times Square!

Veel plezier.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Ik heb het idee dat de loopafstand naar de subway wel te doen is ... al zou ik inderdaad ook eerder voor het Country en Inn kiezen, al een paar maal gezeten en zeer tevreden mee. ook op steenworp afstand van Manhattan.

je moet natuurlijk niet gaan taxien, maar een 7 daagse metrocard kopen en daarmee ook van en naar je hotel reizen. Heb je al reviews gelezen op Trip? ze lijken wel redelijk (ik sla allen eenmalige reviewers altijd over, die vertrouw ik niet):
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Volgens mij een perfecte keuze. De afstand naar de metro is niet heel groot. de Country inn and suites ligt iets dichterbij, je zal evenwel in NYC meer te voet doen dan dit.

Van hieruit heb je keuze uit twee metrolijnen richting Manhattan, die je bijna overal brengen.

Ook als je in Times Square zit heb je grote verplaatsingen voor de boeg en daarvoor zal je ook de metro nemen.

Kortom: zeker niet twijfelen !!!!
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
iluvatoq
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door iluvatoq »

Bedankt allemaal voor de commentaren .

Het zal de eerste keer zijn dat we richting USA gaan .

Heb nu zowel pro's en con's maar wat meer stof om over na te denken .
Een metropas gingen we zoiezo aanschaffen . Had al gezien dat dit ergens rond de 29$ per persoon is.

Heb al hotels gezien in Manhattan die ook rond die prijs zijn of iets meer maar dan zal je waarschijnlijk zo geen zicht hebben en ik vind dit toch ook iets hebben .
Dit heb ik hier namelijk niet als ik door mijn slaapkamer raam kijk :)

Eens alles geboekt is gaan we over naar de planning om de dagen in te vullen ( wat wel geen probleem zal zijn )
Mits deze reis redelijk laat is beslist en november alleen nog paste hopen we natuurlijk dat het weer nog wat zal meevallen

Anders kopen we een paraplu :)
Marcopstal
Amerika-expert

Je kan denk ik in elk metrostation een 7 dagen unlimited ride metro pass kopen voor 30 dollar. Hiermee kan je zo veel in als uit de metro als je wil gedurende 7 dagen.

Als je al een hotel vind aan dezelfde prijs in Manhattan zelf dan zal de kwaliteit ervan totaal niet vergelijkbaar zijn met Long Island City. In Manhattan zijn de kamers soms echt piepklein !
iluvatoq
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door iluvatoq »

We moeten echt geen luxe hoor maarja .. dat zicht vanuit queens :)
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Dat zicht valt nogal tegen het is nog best ver weg .... je gaat misschien 1 x voor het raam staan ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Voor Meyem: maar het hotel heeft een rechtstreekse ondergrondse lijn naar Bryant Park!!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Ik zal je een goede raad geven , slaap lekker ergens anders dan op of rond Times Square.
Ik ben zelf nu 3 keer in New York geweest en was er vorige maand nog.Ben toen ook even op Times Square geweest omdat mijn vriendin hier nog nooit geweest was en ze had na een paar foto's maken het snel gehad. Veellllllllllllllll te druk en ze zijn er overal aan de wegen aan het werken.
New York is fantastisch en zoveel meer als het super toeristische Times Square.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

Wij zaten vorige maand in Queens (http://www.qualityinn.com/hotel-long_is ... york-NY400), nog geen 5 minuten lopen van het grote Metrostation en de bus. Het is 2 haltes naar Manhattan, het hotel is netjes, ruime kamers en inclusief behoorlijk ontbijtbuffet (zelfs fruit). Was absoluut niet duur en ligt rustig. Op sommige bookingsites staat dat het excl ontbijt is maar dat kun je gewoon boeken want iedereen krijgt daar ontbijt.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Bennogr schreef:Voor Meyem: maar het hotel heeft een rechtstreekse ondergrondse lijn naar Bryant Park!!
ja, dat is zeker een pluspunt :mrgreen:
ik ben ook zeker een voorstander van die hotelletjes net voorbij de East River .... maar ik wilde even aangeven dat die cityview niet zo indrukwekkend is als het op sommige foto's lijkt ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Zomer 2013 hebben we we in het Panamericanhotel in Queens geslapen. (Queens Blvd) Hotel was niet veel soeps, de bereikbaarheid van Manhattan met de metro was prima. Ook later op de avond geen probleem. Zo'n 5 min lopen naar de metro en met 20 min waren we in de stad. Hadden het hotel gekozen ivm de omheinde parkeerplaats voor de huurauto. De naast het hotel gelegen Diner is trouwens geweldig ! Meer info in mijn reisverslag. (Zie onder)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door beabert »

http://www.ihg.com/holidayinnexpress/ho ... oteldetail
Dit hotel kunnen wij van harte aanbevelen . Hotel heeft een eigen shuttle service voor de deur. Als je de straat ( wel druk ,maar wel te doen) oversteekt heb je een busverbinding ( Park en Ride station) naar Times square ,mocht het laat worden . Op deze manier kan je ook eens het drukke NY ontvluchten .Met een heerlijk ontbijt.
Marcopstal
Amerika-expert

Long Island City hotels zijn dan toch veel meer aan te bevelen. Je stapt je hotel uit, paar honderd meter, de metro in en hup je bent in Manhattan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer