Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

JFK terminal 4 Atm machine

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Matjel
Amerika-ontdekker

JFK terminal 4 Atm machine

Bericht door Matjel »

Ik heb het geloof ik begrepen: niet bij Abn op schiphol dollars pinnen omdat ze te veel commissie rekenen, maar bij aankomst op jfk.
Nu zie ik dat op terminal 4 er ATM's zijn maar er staat bij pre-security bij arrivals. Heb ik het goed begrepen dat het is tussen het verlaten van het vliegtuig en het passeren van de douane?

Of hoe doen jullie dat? Ik heb mijn oude moeder bij me, dus wil niet honderden meters extra omlopen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: JFK terminal 4 Atm machine

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou gewoon hier dollars halen. Kan overal, daar hoef je niet mee te wachten tot je op Schiphol bent. Kijk gewoon wat het goedkoopste of het makkelijkste is. En die commissie is misschien wel hoog, maar op je vakantiebudget stelt dat natuurlijk niets voor. Wel zo rustig als je al wat dollars hebt. Ter plekke kun je goedkoop dollars wisselen door in winkels om cashback te vragen als je pint.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In de aankomsthal staan ATM's. Tussen het verlaten van het vliegtuig en het passeren van de douane vind je echt geen ATM's volgens mij. Ik heb ze tenminste nooit gezien. Wat je ook kan doen is een klein bedrag in dollars wisselen voor vertrek en dan later in de stad uit de ATM.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Nee, inderdaad, je vindt de ATM's pas nadat je je koffers hebt opgehaald ...
Ik pin altijd zodra ik er ben ... en tegenwoordig heb ik vaak nog wat dollars van een vorig bezoek, da's ook wel handig :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer