Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Woodbury Commons Premium Outlets
Woodbury Commons Premium Outlets
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand hier al een bezoek heeft gebracht aan Woodbury Commons Premium Outlets?
Is er een andere (goedkopere) manier om er te geraken dan de speciale excursies met de grey line bussen? (kostrpijs: 38 dollar per persoon)?
Loont het de moeite om ernaartoe te gaan? En zo ja, hoeveel tijd trek je er best voor uit? Is er een bepaalde dag waarop he beter wel/ niet gaat?
Alvast bedankt!!!
groetjes Liesbet
Ik vroeg me af of iemand hier al een bezoek heeft gebracht aan Woodbury Commons Premium Outlets?
Is er een andere (goedkopere) manier om er te geraken dan de speciale excursies met de grey line bussen? (kostrpijs: 38 dollar per persoon)?
Loont het de moeite om ernaartoe te gaan? En zo ja, hoeveel tijd trek je er best voor uit? Is er een bepaalde dag waarop he beter wel/ niet gaat?
Alvast bedankt!!!
groetjes Liesbet
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zijn er gestopt op doorreis van Canada naar NY en hebben er enkele uurtjes rondgeslenterd. Ik vond het wel de moeite om naartoe te gaan maar ik trek dan ook altijd tijd uit om kledij te kopen in de States, liefst in een outlet dan verlies je geen onnodige tijd in shopping malls of winkelstraten in grote steden.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
Of het de moeite waard is om erheen te gaan is afhankelijk van wat je zoekt denk ik. Een collega van mij is er naar toe gegaan samen met zijn vrouw. Zij zijn nogal van de merkkleding en vonden het fantastisch. Hebben de hele dag geshopt daar en vonden het erg de moeite waard. De merkkleding is daar kennelijk erg goedkoop.
Ik meen dat er ook nog een trein naar toe gaat maar dat die alleen in het weekend gaat ofzo, het zal daar dan wel razenddruk zijn denk ik. Mijn collega was op een doordeweekse dag en vond het redelijk rustig. Overigens vond hij de rit met de Gray Line erg mooi, gaat kennelijk door een mooi gebied, veel bossen enzo.
Ik meen dat er ook nog een trein naar toe gaat maar dat die alleen in het weekend gaat ofzo, het zal daar dan wel razenddruk zijn denk ik. Mijn collega was op een doordeweekse dag en vond het redelijk rustig. Overigens vond hij de rit met de Gray Line erg mooi, gaat kennelijk door een mooi gebied, veel bossen enzo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5858 Weergaves
-
Laatste bericht door Hendrikjan
-
- 5 Reacties