Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Washington DC naar Virginia Beach: route opties
Washington DC naar Virginia Beach: route opties
Wat is volgens jullie de meest interessante route naar Virginia Beach Va? Via o.a. Ocean City of rechtstreeks via Richmond?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Re: Washington DC naar Virginia Beach: route opties
Ik weet niet wat de meest logische is, maar wij zijn „onder langs” gegaan via Richmond. Terug zijn we via Ocean city gegaan (Maar toen moesten we niet in DC zijn). Via Richmond is het sneller door de grote wegen aldaar, maar een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van waar je in DC vertrekt. Wij zaten in Fairfax iets ten westen van DC.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
- Color01
- Amerika-expert
als je wel 100 mijl wilt omrijden, dan is het een mooie route, als je snel in Va Beach wilt zijn, dan moet je over Richmond rijden.
ik weet niet wat je van plan bent...als het om een dagje uit gaat...dan zou ik kiezen voor ocean city.
ik weet niet wat je van plan bent...als het om een dagje uit gaat...dan zou ik kiezen voor ocean city.
Bedankt voor de reacties.
Het gaat om ons de toeristische bezienswaardigheden. Dus welke route is toeristisch het meest aantrekkelijk. De tijd is hierbij niet direct een issue.
Alvast bedankt.
Het gaat om ons de toeristische bezienswaardigheden. Dus welke route is toeristisch het meest aantrekkelijk. De tijd is hierbij niet direct een issue.
Alvast bedankt.
- Color01
- Amerika-expert
De route over de Eastern shore is toeristisch het meest aantrekkelijk http://www.esvatourism.org
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dat is inderdaad de mooiste route. Wil je toch iets sneller neem dan route 1 naar Fredericksburg (de I-95 is verschrikkelijk saai) en dan route 17 richting Williamsburg. Een bezoek aan Williamsburg, Jamestown en Yorktown is zeker ook aan te raden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bedankt voor de reacties. Het wordt dus de kustroute. Iemand wellicht nog een overnachtingstip?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1735 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 6 Reacties