Ook wij zijn naar aanleiding van de tip op dit geweldige forum de trotse bezitters van vier super voordelige tickets Brussel- New York voor aankomende zomer.
We vertrekken op zaterdag 18 juli 2015 en vliegen op vrijdag 7 augustus (aankomst Brussel zaterdag 8 augustus) weer terug
En nu??? Ik weet nauwelijks iets van deze regio en heb de laatste dagen elk vrij moment heel veel informatie en reisverslagen gelezen maar ik raak er een beetje van in paniek

Wat is er ontzettend veel moois te zien en te doen en wat zijn drie weken dan weer kort... Voor onze vorige reis in het Zuidwesten was ik al helemaal ingelezen en stond de route al vast toen de eerste tickets beschikbaar kwamen en nu heb ik het gevoel achter de feiten aan te lopen.
Ik heb een voorlopige route opgesteld en hoop dat de ervaringsdeskundige hier er hun mening over willen geven.
We hebben dit jaar voor het eerst een rondreis gedaan, in het Zuidwesten en dat is ons prima bevallen en ik hoop deze reis opnieuw een mooie balans te vinden tussen steden en natuur, reistijden en rustmomenten en inspanning en ontspanning.
We zijn verder ook al een aantal keer in Florida geweest en ondanks dat een combi met Florida ook leuk is, denk ik dat er in het Noordoosten ook heel veel nieuws te ontdekken is.
O ja, we gaan met onze twee zonen van dan 17 en 12 jaar die afgelopen zomer vooral de avontuurlijke dingen, zoals de Panorama trail in Yosemite en bv the Narrows in Zion ontzettend leuk vonden maar ook hun ogen uitkeken in Las Vegas en genoten hebben van alles wat bv San Francisco te bieden heeft
dag 1 Brussel -New York - auto ophalen, overnachting in de buurt van JFK
dag 2 New York - Atlantic City, - we zijn waarschijnlijk vroeg op en willen deze dag gebruiken om de high lights van Philadelphia te zien en in de namiddag richting de kust te rijden
dag 3 Atlantic City - deze dag hopen we op mooi weer en kunnen we eventueel de plaatsjes zuidelijker van Antlantic city bekijken en/of een paar uurtjes naar het strand
dag 4 Atlantic City - Washington- ik lees overal dat dit een prachtige stad is maar we weten nog niet genoeg van wat ons aanspreekt om er er meerdere dagen te vullen
dag 5 Washington - op deze dag of de dag hierna willen we in ieder geval naar Great Falls
dag 6 Washington - Hersey - ergens in de omgeving van de Hersey fabriek overnachten en de fabriek en/of het pretpark bezoeken. Misschien met een kleine omweg wat lukraak door het Amish gebied rijden
dag 7 Hersey - Niagara Falls - dit is een langere reisdag en we zullen de Niagara Falls 'waarschijnlijk 's middag en s avonds bezoeken. Ik weet niet of er ook voldoende tijd is voor het Canadese deel
dag 8 Niagara Falls - Ithaca - we willen zeker Watkins Glen bezoeken
dag 9 Ithaca - Lake Placid of een ander plaatsje in de Adirondacks, waar vast genoeg te zien en te doen is
dag 10 Adirondacks
dag 11 Adirondacks
dag 12 Adirondacks - White Mountains
dag 13 White Mountains
dag 14 White Mountains
dag 15 White Mountains - Boston
dag 16 Boston - Cape Cod
dag 17 Cape Cod - New York
dag 18 New York
dag 19 New York
dag 20 New York
dag 21 New York - Brussel, we vliegen pas om 22.30 terug dus we kunnen deze dag nog het een en ander in NY doen
dag 22 Aankomst Brussel
Zouden jullie de dagen anders verdelen, waar hebben we te veel? Volgens mij is het overal te weinig

Is er iets wat we hebben gemist en wat echt de moeite waard is?
Dank jullie wel vast!
Groetjes
Monique