In mei 2015 ga ik mijn eerste VS roadtrip maken! Can't wait

Ik heb al heel veel gelezen op het forum en hier heel veel goede tips opgedaan. We hebben gekozen voor de route New York - Miami en ik heb nu dus het volgende reisschema opgesteld:
Dag 1: Aankomst New York vanuit Amsterdam
Dag 2: New York
Dag 3: New York
Dag 4: New York
Dag 5: New York
Dag 6: Philadelphia (in elk geval een bezoek aan de Philadelphia State Penitantiary)
Dag 7: Philadelphia
Dag 8: Lancaster (We vinden de Amish wel interessant)
Dag 9: Lancaster - Washington DC
Dag 10: Washinton DC (we gaan nog proberen een congresman over te halen om ons ook echt binnen te laten in the White House

Dag 11: Washington DC
Dag 12, 13, 14, 15 : Washington DC - Orlando (met dit stuk zit ik het meeste in de knel)
Dag 16: Orlando (We doen een paar dagen Disney)
Dag 17: Orlando
Dag 18: Orlando
Dag 19: Orlando
Dag 20: Miami
Dag 21: Miami
Dag 22: Miami
Dag 23: Terugvlucht Miami - Amsterdam
Volgens mij komen we gewoon tijd te kort, maar we kunnen niet langer gaan dan 21 dagen, exclusief aankomst en vertrek dag. We zijn trouwens met zn tweeën.
Wat vinden jullie van dit schema? Is 2 dagen Philly en Washinton DC genoeg? Voor New York heb ik wel meer tijd uitgetrokken.
En dan nog het grote stuk tussen Washinton DC en Orlando. Ik weet niet precies hoe we dat moeten indelen. Een stop in Savannah en Jacksonville is misschien wel leuk? Ik heb begrepen dat sommige mensen wel 2 weken gedaan hebben over dit stuk en wij hebben maar 3-4 dagen...

Ik vind alles leuk : Geschiedenis, Cultuur, Strand, Eten, Shoppen, Uitgaan en we gaan dus ook een paar dagen naar DisneyWorld. Maar omdat we al een beetje op leeftijd

Alleen het hotel in New York wordt vooraf geboekt en voor de rest gaan we gewoon op de bonnefooi.
Onze auto halen we dan pas vanaf dag 6 op. In New York zelf zullen we alles met de metro of Taxi doen.
Ik hoop dat jullie nog tips voor mij hebben. Budget voor de hele reis is +/- 4000 per persoon. (Alleen Shopgeld niet meegerekend)
Iets dat mij een beetje tegenstaat is het feit dat ik in Miami pas een late vlucht terug heb en dus waarschijnlijk een uur of 6 moeten killen op de airport, omdat we daar eerder moeten zijn i.v.m inleveren huurauto :-s
Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele tips!
Groetjes Cupcake