Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor Cape Cod qua overnachtingen en accomodatie
Tips voor Cape Cod qua overnachtingen en accomodatie
Hallo
Na 4 dagen New York willen we graag 10 dagen ontspannen in Cape Cod. Wat raden jullie ons aan qua plaats en misschien accomodatie? Reisgezelschap 2 volwassenen en 2 jongens van 6 en 10
Na 4 dagen New York willen we graag 10 dagen ontspannen in Cape Cod. Wat raden jullie ons aan qua plaats en misschien accomodatie? Reisgezelschap 2 volwassenen en 2 jongens van 6 en 10
Laatst gewijzigd door Hinko op 07 feb 2016, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast.
Re: Tips voor Cape Cod qua overnachtingen en accomodatie
Wat een vooruitzichten, geweldig!
Ik zou hier zeker ff naar kijken
https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... setts.html
Ik denk dat 10 dagen CC wel zeer afhankelijk is van het weer. Met strandweer vindt ik 10 dagen wel te doen maar je zegt dat je daarvoor 4 dagen NY hebt gepland. Nu weet ik niet of je al eerder in NY bent geweest maar anders zou ik een verschuiving van de dagen overwegen...Iets maar NY en iets korter CC..
Puur persoonlijk , ik weet t:)
Hoe dan ook, veel plezier
Ik zou hier zeker ff naar kijken
https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... setts.html
Ik denk dat 10 dagen CC wel zeer afhankelijk is van het weer. Met strandweer vindt ik 10 dagen wel te doen maar je zegt dat je daarvoor 4 dagen NY hebt gepland. Nu weet ik niet of je al eerder in NY bent geweest maar anders zou ik een verschuiving van de dagen overwegen...Iets maar NY en iets korter CC..
Puur persoonlijk , ik weet t:)
Hoe dan ook, veel plezier
Grote Amerika fan
Wij waren maar kort in Cape Cod en logeerden in een Homewood Suites. Heel erg goed maar misschien is een ander soort accommodatie beter voor langere verblijven?
Vanuit Cape Cod kan je ook wel een dagje naar Boston (was dacht ik 1,5u rijden).
Vanuit Cape Cod kan je ook wel een dagje naar Boston (was dacht ik 1,5u rijden).
-
- Amerika-ontdekker
Afgelopen zomer op Cape Cod geweest en wij hebben intens genoten van het plaatsje Provincetown. Een supergezellig plaatsje, bekend om de populatie gay-people. Naast een gezellig centrum, ligt dit plaatsje direct aan zee met prima stranden, mooie natuur en kun je op de boot stappen om walvissen te spotten. Wij hebben hier 4 dagen genoten. De acco hangt af van wat je wilt. Provincetown Inn ligt op het puntje en heeft een prachtig uitzicht.
Succes !
Succes !
2015: Washington - Niagara - Algonquin (CA) - Ottawa - Montreal - Boston - Cape Cod - NY
2016: LA - joshua NP - Grand Canyon - Page - Bryce - Zion - Valley of fire - LV - Death Valley - Yosemite - SF - Santa Monica - LA
2016: LA - joshua NP - Grand Canyon - Page - Bryce - Zion - Valley of fire - LV - Death Valley - Yosemite - SF - Santa Monica - LA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 559 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties