Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tickets attracties new york

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
essel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

tickets attracties new york

Bericht door essel »

Over een paar weken vertrekken we naar New York met ons gezin (23-30 juli). We ervoor gekozen geen New York pass aan te schaffen daar we enkele een paar van de gangbare attracties willen doen, zoals :
- Ellis Island
- Top of de rock
- One World Observation.

Voor de rest is het m.i. leuker de stad te beleven, dan van attractie naar extractie te rennen.

Echter vraag ik mij af is het verstandig om de tickets nu als online te bestellen, of kun je er mee wachten totdat je in New York bent . We hebben ook 2 aanvragen voor een New York Greeter uitstaan, en willen daarom een beetje flexibel zijn.

Kortom wat is verstandig
Laatst gewijzigd door PSVwally op 03 jul 2016, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: tickets attracties new york

Bericht door Martin & Marianne »

In 2008 zijn wij met onze dochters naar NY geweest. Wij hadden alleen voor de Statue of Liberty van te voren kaarten gekocht. Top of the Rock deden we op de dag van aankomst, het was er toen heel rustig.
Als je de boot naar Ellis Island van te voren boekt scheelt je dat wel tijd denk ik. Je zou de eerste dag meteen 's morgens vroeg kunnen gaan; je bent toch vroeg wakker die eerste dag.

Marianne
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Het meeste kun je ook wel ter plekke regelen ..... tenzij jullie bijvoorbeeld naar de kroon van het Vrijdheidsbeeld willen, dan moet je dat zeker van tevoren regelen ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Patrick80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Patrick80 »

wat zijn jullie ervaringen met de "New York pass en de New York City pass"

een toegevoegde waarde of eerder zonde van het geld?
Wij blijven 6 nachten in NY begin Augustus
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer