Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel buiten New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
annemietje
Amerika-ontdekker

Hotel buiten New York

Bericht door annemietje »

Hoi iedereen
Ik heb interessante vluchten gevonden voor New York in februari :clap:
Ik kan ofwel boeken met Lufthansa en land dan in Newark of met air berlin op jfk.
Aan de hand van die keuze neem ik een hotel in jersey city of in long island city. Ze hebben voor mij beide voor en nadelen dus ik kom er niet uit
D :? it zal ondertussen mijn 5 de keer in new York worden maar ik had steeds hotels in Manhattan. Jfk ken ik zeer goed en long island heeft gunstige hotels.
Maar naar mijn gevoel is Lufthansa een betere maatschappij en zijn er in jersey city voor mij interessante winkels. Nadeel is dan weer de extra prijs van de path en ik ken de weg nog niet op en van newark.
Wie kan mij op basis van zijn ervaringen helpen de knoop door te hakken? :thumbup:
Alvast dankjewel!!!
mtl
Amerika-expert

Re: Hotel buiten New York

Bericht door mtl »

In 2015 sliep ik in de Ramada Jersey City. Vlakbij PATH station Journal Square. Ook veel winkels en eetgelegenheden in de buurt.
Een andere optie is de Hilton tegenover Newark Penn station. Heeft ook gratis shutle met Newark Airport als ik het goed heb.
ohjajoh?
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door ohjajoh? »

Ik vertrek 6-7 vanuit Newark en ik heb 1 nacht geboekt in Americas Best Value Inn Newark.
€70 voor een kamer met kingsize bed en bubbelbad. Dat laatste gaf natuurlijk de doorslag :mrgreen:
mie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door mie »

Wij sliepen al 2 maal de afgelopen jaren in de "sleep inn" in Queens (noemde toen nog anders). Vrienden hebben er afgelopen april ook gelogeerd en waren ook erg enthousiast. 2 metrohalten van Manhattan (onder queensboro Bridge) verwijderd, goed ontbijt en mooie kamers en bovendien erg betaalbaar. Het ligt enkele minuten lopen van de metrohalte en op de metroroute naar JFK. Ideaal! Zou er direct weer boeken bij een volgend bezoek.
annemietje
Amerika-ontdekker

Bericht door annemietje »

Hoi iedereen,

Ik ben nog steeds onzeker :oops: Ik heb ondertussen wel een hotel in Manhattan gevonden dat ik interessant vind: the Paul, iemand ervaring hiermee?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je voor en prima prijs een hotel kan vinden in Manhattan dan zou ik die nemen. Krijgt goede recensies op tripadvisor.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer