Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Familiekamers gezocht

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Jonnie en Susu
Amerika-newbie

Familiekamers gezocht

Bericht door Jonnie en Susu »

Om de kosten te drukken zoek ik familiekamers voor vijf personen. Mochten jullie tips hebben voor de volgende bestemmingen dan hoor ik het graag.
Een camper is geen optie omdat ik via het werk goedkoop een auto kan huren.

New York
Wasinghton
Niagara Falls
Finger lakes / Watkin Glenn Nat park
Cap Cod

Alvast hartelijk dank !

Groeten Jonnie
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Familiekamers gezocht

Bericht door tomaat85 »

Zelf heb ik geen ervaring met familiekamers. In de (on-line) zoektochten naar hotels onderweg wel genoeg tegengekomen. Regelmatig ook geslapen opkamers met 2 queensize bedden(meestal motels) . Sommigen van die kamers zeker met genoeg ruimte voor een extra bed. Ik zou dus "gewoon" op b.v booking zoeken. Verblijf je ergens wat langer (gokje..NY?? , Washington???) zou je een airbnb kunnen proberen? Over een airbnb is al een hoop gezegd en ook nog te zeggen maar m.i. zeker een goeie optie. Succes met puzzelen :wink:
Grote Amerika fan
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Waar bestaat je gezelschap uit, 2 volw en 3 kids? Dan kan je overwegen één van de kids op een luchtbedje (slaapzak) neer te leggen. Gaf bij ons nooit problemen, niet bij de hotels/motels en ook niet bij de kids.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Je kan op booking ingeven 5 pers, en ook verdelen in 2 volw en 3 kinderen en dan 1 kamer aanklikken, dan krijg je acco te zien waarbij je dus op 1 kamer terecht jan danwel een 1 of 2 bedroom suite. Laat je niet afschrikken door de benaming, zo noemen ze grotere kamers nu eenmaal. De naam familiekamer of vertaald familyroom is niet zo gangbaar. Er zijn ook all-suite hotels of bv Marriott Residence Inns daar heb je soort appartementjes in een hotelomgeving. Met keukentje/kitchenette dus ook nog eens handig voor eigen ontbijtje of diner.
En verder vind je ook cottages of cabins, bv ook via google zoeken “tourist info......” vul plastsnaam of gebied in of “accommodation......” vooral in de gebieden buiten de steden leuk.
AJS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door AJS »

Jonnie,

Voor Washington heb ik wel een aanrader.
In onderstaand hotel hebben ze het type kamer "Deluxe Suite 2 Queen Beds" 2x2 persoonsbed en 2 persoons slaapbank tot 6 personen per kamer.
Ook is er een volledig ingerichte keuken aanwezig.

The Mall en het gezellige Georgetown zijn makkelijk te bereiken vanuit dit hotel.

https://www.avenuesuitesgeorgetown.com/ ... tions.aspx
10 SF-Redwoods-Crater l-Newport-Colombia RG-Hells C-YS/GT-Flaming G-Ouray-MV NP-GC-LAS
11 NY-L George
12 SEA-Mt Rainier-Olympic-Sand Dunes-Shasta l-SMF-Yosemity-Bodie-DV-LAX
13 SD-LAS-GC-DEN
14 MIA-MTH-KSC-TLH-ATL
15 DC-SMNP-OBX-DC
16 IAH-DEN-MEM-MSY-IAH
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik zoek voor ons gezin van 5 meestal op hotels.com, daar kun je aangeven dat je 1 kamer zoekt voor bijvoorbeeld 2 volwassenen en 3 kinderen. Mochten je kinderen allemaal al 18+ zijn dan kan het lastiger zijn, maar meestal krijg je dan wel aardig wat opties met hotelkamers die 5 personen toestaan. Het aantal daadwerkelijke slaapplekken is variabel, let daar goed op. Meestal zijn het 2 queen of dubbele bedden, met soms een slaapbank erbij, of er kan een bed worden bijgeplaatst (tegen betaling). Heel soms kamers met 3 queen bedden, of 3 dubbele bedden. Houd er ook rekening mee dat dubbele bedden smal zijn, zitten de kinderen misschien niet altijd op te wachten als ze een bed moeten delen, dus ik zoek altijd bij voorkeur queen bedden. Wij nemen zelf meestal een matje en slaapzak mee voor de 5e persoon, zodat je geen gedoe en kosten hebt voor een extra bed.
New York is erg lastig, ik kon daar voor afgelopen zomer eigenlijk geen betaalbare kamer voor 5 personen vinden, en ben toen uitgeweken naar airbnb.
Terug in Texas!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien zou je voor NY eens naar de Radio City Apartments kunnen kijken.
En verder zijn kamers met 2 queens icm een matje en slaapzak overal wel te krijgen.
Wij hadden bij de Niagara Fall een heel ruime kamer met Falls View in het Embassy suites (zie ons 2012-verslag). Niet goedkoop, maar goedkoper dan 2 kamers denk ik, en erg mooi!

Marianne
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

In/bij NY zaten wij in La Quinta Inn & Suites
Secaucus Meadowlands. Prima kamer/Suite met klein keukentje. Kamer bestaat eigenlijk uit twee delen en is afsluitbaar door schuifdeur. Twee tweepersoonsbedden en een slaapbankje. De bus naar downtown NY vertrekt voor de deur. Zie ons verslag van 2013.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
sidewinder
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door sidewinder »

Zoek anders een airbnb? Dan heb je een heel huis voor een lagere prijs dan een hotel.

Wij gaan in april naar New York en zitten hier ook met heel de familie https://www.airbnb.nl/rooms/7716271
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

sidewinder schreef:Wij gaan in april naar New York en zitten hier ook met heel de familie https://www.airbnb.nl/rooms/7716271
Dat ziet er heel verleidelijk uit ... kun je ongeveer de buurt verklappen?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Wij hebben in New York voor deze zomer een kamer voor 5 geboekt bij Tryp by Windham hotel in Midtown, vlakbij Penn Station. Ze hebben kamers met 2 Queens en een stapelbed:

http://www.tryptimessquaresouth.com/suites
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

meyem schreef:
sidewinder schreef:Wij gaan in april naar New York en zitten hier ook met heel de familie https://www.airbnb.nl/rooms/7716271
Dat ziet er heel verleidelijk uit ... kun je ongeveer de buurt verklappen?
Als je de airbnb app hebt kan je gewoon de buurt zien he
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer dat Jonnie niet reageert; heb je iets aan de suggesties? Is een luchtbed met slaapzak een optie? Zitten we in de goede richting qua prijs etc?

Marianne
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

PSVwally schreef: Als je de airbnb app hebt kan je gewoon de buurt zien he
Ik heb die app niet .... maar zou best graag ongeveer de buurt weten ...
EDIT:
oh wacht, maar nu zie ik wel de locatie-knop .... die kon ik vannacht niet vinden ... :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Jonnie en Susu
Amerika-newbie

Dank voor jullie tips. Ik ga ze bekijken. Met een slaapmatje in de kamer gaat niet lukken met drie tieners, vrees ik...
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Waarom zou dat met tieners niet lukken? Mijn oudste van 12 slaapt liever op een matje dan met broertje of zusje een bed te moeten delen, en ik ga er van uit dat hij nog jaren op een matje zal slapen.

Maar als je dat niet wil moet je er op letten dat kamers waar je met 5 personen mag slapen ook echt voldoende slaapplekken hebben, en vaak zal dat dus een extra bed zijn tegen extra betaling. Maar op een site als hotels.com kun je dat prima zien. En misschien inderdaad meer kijken naar airbnb, dan heb je vaak ook meerdere kamers.
Terug in Texas!
goState
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door goState »

Kijk ook eens voor appartement/huis zijn verschillende site voor
Homeaway, Vrbo, Tripadviser.
Hier waren wij in NY Harlem.
https://www.homeaway.com/traveler/scrat ... cb31868cb9
Pioenroos
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Pioenroos »

Wij boekten altijd een 2 bedroom suite bij Staybridge Suites en Marriott Residence Inn.
Dan hadden we twee slaapkamers (per slaapkamer kon je kiezen: 1 kingsize bed of
2 queen bedden) en daarnaast was er een bankbed in de woonkamer. En nog een
complete keuken. 's Ochtends ontbijt inbegrepen. Niet de allergoedkoopste kamers,
maar wel heel veel waar voor je geld met 5 personen.
Jonnie en Susu
Amerika-newbie

Hi Hemmie, welke Airbnb in nyc heb je destijds geboekt.

Dank alvast !

Groeten Jonnie
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij zaten in Brooklyn, een levendige buurt maar rustige straat, beviel ons goed met metrostation op 2 minuten lopen, maar natuurlijk wel wat verder van de bezienswaardigheden: https://www.airbnb.com/rooms/1750679
In dat huis verhuren ze ook nog een ander appartement.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer