Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wijn! (verkrijgbaar in Nederland versus Amerika)
Wijn! (verkrijgbaar in Nederland versus Amerika)
Wij gaan volgende maand naar Washington en willen wat souvenirs meenemen van hier voor het echtpaar waar we een paar nachten zullen logeren - Nu heb ik begrepen dat ze wijn liefhebbers zijn..
Dus ik wil ze graag wijn van hier geven - Maar nu wil ik niet met wijn aankomen wat in Amerika ook verkrijgbaar is - So zijn er wijnkenners op dit forum, die me wat goede merken kunnen aanraden van hier ..
Ik drink zelf meestal de huiswijn van AH, maar daar wil ik niet mee aankomen..
Dus ik wil ze graag wijn van hier geven - Maar nu wil ik niet met wijn aankomen wat in Amerika ook verkrijgbaar is - So zijn er wijnkenners op dit forum, die me wat goede merken kunnen aanraden van hier ..
Ik drink zelf meestal de huiswijn van AH, maar daar wil ik niet mee aankomen..
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik woon in Noord-Virginia, vlakbij Washington en deze staat heeft ontzettend veel wijngaarden, vandaar, dat jullie kennissen waarschijnlijk zulke liefhebbers zijn. Ik ben zelf ook een enorme wijnliefhebster.
Ik heb mijn gedachten eens over je vraag laten gaan en ik denk niet (zeker omdat je maar 1 liter alcohol mag invoeren) dat wijn meebrengen zo'n goed idee is (sorry, Jacqueline
).
Misschien kun je accessoires meebrengen, die goed met wijn samengaan? Zoals een stuk vacuum verpakte Gouda, wat Nederlandse crackers, een kaasschaaf om de kaas te snijden en/of een kaasplankje (Delfts Blauw doet het altijd goed hier).
Je zou er dan eventueel een paar leuke wijnglazen bij kunnen doen, of zo.
Ik heb mijn gedachten eens over je vraag laten gaan en ik denk niet (zeker omdat je maar 1 liter alcohol mag invoeren) dat wijn meebrengen zo'n goed idee is (sorry, Jacqueline

Misschien kun je accessoires meebrengen, die goed met wijn samengaan? Zoals een stuk vacuum verpakte Gouda, wat Nederlandse crackers, een kaasschaaf om de kaas te snijden en/of een kaasplankje (Delfts Blauw doet het altijd goed hier).
Je zou er dan eventueel een paar leuke wijnglazen bij kunnen doen, of zo.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht