Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies: Rondje New York in 14 dagen
Advies: Rondje New York in 14 dagen
Dag Allemaal,
Na al twee keer een rondrit gemaakt te hebben in " the west" willen wij graag New York gaan bezoeken.
Naast New York willen wij ook graag naar Wahington DC en de Niagara Falls. De rest kunnen wij gaan invullen. Wij willen dit gaan doen in februari/maart 2019.
Graag zou ik jullie advies willen hebben wat een goede tijdsplanning is en wat wij in deze periode hier kunnen gaan bekijken.
Wij zijn met drie personen, vrij actief, houden ook wel van autorijden, maar het zou ook mooi zijn dat wij het een beetje ontspannen kunnen gaan doen en niet gelijk al weer aan een vakantie toe zijn.
Hoor/zie graag van jullie
Na al twee keer een rondrit gemaakt te hebben in " the west" willen wij graag New York gaan bezoeken.
Naast New York willen wij ook graag naar Wahington DC en de Niagara Falls. De rest kunnen wij gaan invullen. Wij willen dit gaan doen in februari/maart 2019.
Graag zou ik jullie advies willen hebben wat een goede tijdsplanning is en wat wij in deze periode hier kunnen gaan bekijken.
Wij zijn met drie personen, vrij actief, houden ook wel van autorijden, maar het zou ook mooi zijn dat wij het een beetje ontspannen kunnen gaan doen en niet gelijk al weer aan een vakantie toe zijn.
Hoor/zie graag van jullie
Re: Advies: Rondje New York in 14 dagen
Voorbeelden te over op deze website. Neem voor de stad New York zeker een dag of vijf. Daarnaast vind ik de omgeving van Lake Placid erg mooi. In februari/maart moet je wel uitgaan van sneeuw. Ik weet niet of jullie willen skiën?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Advies: Rondje New York in 14 dagen
Als je van New York naar DC gaat en wil onderweg nog eens een stop doen vind ik Pensylvania ook wel de moeite om een dagje te vullen.
Rocky stairs bezocht en Eastern State Penitentiary - Vond dit wel een leuke dag.
Rocky stairs bezocht en Eastern State Penitentiary - Vond dit wel een leuke dag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2490 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 3 Reacties